20 Reacties
vorig jaar
Wij hebben een Ubbi luieremmer, deze is niet van plastic maar van aluminium. In plastic trekken nare geurtjes en die verdwijnen niet meer. Op een gegeven moment ruik je dus niet alleen je luiers maar ook standaard je luieremmer.
Natuurlijk ruik ik de luiers als ik er een luier erin doe maar zodra de klep weer dicht is is het ook weer oke.
vorig jaar
Wij halen de zak er elke dag bij het naar bed gaan uit en zetten die in de schuur (of eerder wanneer er heel vies gepoept is, haha). In onze gemeente hebben we speciale bakken bij alle kdv staan, dus we nemen alle zakken uit de schuur dan mee op dagen dat we onze kindjes naar de opvang brengen.
vorig jaar
Wij hebben de luieremmer van totsbots voor wasbare luiers. Hier komt de geur niet doorheen. Helaas is totsbots failliet maar misschien via vinted of marktplaats? Hier iig nooit last van geurtjes
vorig jaar
Reactie op Debb3
Wij gebruiken de We-Too luieremmer. Als je die iedere keer nadat je er een ...
Dit doen wij inderdaad ook, maar toch met dit warme weer ontsnapt die lucht alsnog. Ik heb toevallig vandaag bij de Action vuilniszakverfrisser poeder gekocht, je strooit het in de zak (of in de emmer zelf, maar leek me drama met schoonmaken). Nog niet echt kunnen uittesten dus. https://www.action.com/nl-nl/p/3201808/bin-brite-vuilnisbak-luchtverfrisser/
vorig jaar
Ik heb gewoon van die luierzakjes van de action of etos(met vanille geur) die knoop ik dicht en gooi ik in de prullenbak. Hekel aan van die gore luieremmers of de geur van vuilniszakken op de babykamer