20 Reacties

4 maanden geleden

Vuilniszakken met lavendel geur van de action.

4 maanden geleden

Wij stoppen elke luier in een luier zakje..

4 maanden geleden

Op de bodem van de luier emmer gooi ik wat Lenor korrels. Daarna heb ik zo鈥檔 paars lavendel zakje van de action die in erin steek. Daarin verzamel ik dan alle luiers in luierzakje van de Kruidvat. Als ik binnen kom ruik ik enkel de Lenor korrels

4 maanden geleden

Je hebt ook geparfumeerde luierzakjes. Bij de wibra bijvoorbeeld.

4 maanden geleden

Elke week de luieremmer buitenzetten met chloor er in en een nachtje in laten trekken. Zo blijft de lucht er uit. Ruik je nog wel iets, dan 2x per week.

4 maanden geleden

Wij hebben een Ubbi luieremmer, deze is niet van plastic maar van aluminium. In plastic trekken nare geurtjes en die verdwijnen niet meer. Op een gegeven moment ruik je dus niet alleen je luiers maar ook standaard je luieremmer. Natuurlijk ruik ik de luiers als ik er een luier erin doe maar zodra de klep weer dicht is is het ook weer oke.

4 maanden geleden

Reactie op Spirit

Je hebt ook geparfumeerde luierzakjes. Bij de wibra bijvoorbeeld.
Luierzakjes gebruik ik al, maar dit werkt 1 dag, maar daarna ruik ik echt die overheersende geur helaas weer.

4 maanden geleden

Reactie op Rees1988

Elke week de luieremmer buitenzetten met chloor er in en een nachtje in lat ...
Bedankt voor de tip, gaan we inderdaad dat even proberen

4 maanden geleden

Reactie op NienkeL

Vuilniszakken met lavendel geur van de action.
Ja, die hebben wij ook! Beter dan de citroenvariant, want daar ruik je het gewoon doorheen 馃檲.

4 maanden geleden

Wij halen de zak er elke dag bij het naar bed gaan uit en zetten die in de schuur (of eerder wanneer er heel vies gepoept is, haha). In onze gemeente hebben we speciale bakken bij alle kdv staan, dus we nemen alle zakken uit de schuur dan mee op dagen dat we onze kindjes naar de opvang brengen.

4 maanden geleden

Wij nemen de luiers gelijk mee naar beneden en gooien het in de zak, die staat hier in de schuur馃ぃ kleine moeite en geen stank! Behalve in de schuur dan haha

4 maanden geleden

Ik doe bij iedere nieuwe zak een handje geurkorrels (voor de wasmachine) in de zak 馃槄

4 maanden geleden

Wij hebben de luieremmer van totsbots voor wasbare luiers. Hier komt de geur niet doorheen. Helaas is totsbots failliet maar misschien via vinted of marktplaats? Hier iig nooit last van geurtjes

4 maanden geleden

Ik gebruik een plastic vuilniszak. Na iedere poepluier knoop ik deze docht en stop ik deze in de gemeentelijke luierszak en gooi ik deze in een ongebruikt kliko buiten. Een dag niet gepoept? Dan leeg ik de luieremmer voor dat de kleine gaat slapen.

4 maanden geleden

Reactie op Simone0408

Wij hebben de luieremmer van totsbots voor wasbare luiers. Hier komt de geu ...
Off topic maar Totsbots was inderdaad failliet maar lijkt een doorstart te maken馃槉

4 maanden geleden

Wij gebruiken de We-Too luieremmer. Als je die iedere keer nadat je er een luiers in hebt gedaan, weer open zet zodat er een nieuwe luier in kan, blijft de geur in de emmer.

4 maanden geleden

Reactie op Debb3

Wij gebruiken de We-Too luieremmer. Als je die iedere keer nadat je er een ...
Dit doen wij inderdaad ook, maar toch met dit warme weer ontsnapt die lucht alsnog. Ik heb toevallig vandaag bij de Action vuilniszakverfrisser poeder gekocht, je strooit het in de zak (of in de emmer zelf, maar leek me drama met schoonmaken). Nog niet echt kunnen uittesten dus. https://www.action.com/nl-nl/p/3201808/bin-brite-vuilnisbak-luchtverfrisser/

4 maanden geleden

Ik heb gewoon van die luierzakjes van de action of etos(met vanille geur) die knoop ik dicht en gooi ik in de prullenbak. Hekel aan van die gore luieremmers of de geur van vuilniszakken op de babykamer

4 maanden geleden

Reactie op Gebruiker10

Dit doen wij inderdaad ook, maar toch met dit warme weer ontsnapt die lucht ...
Deze heb ik geprobeerd, werkte hier helaas niet..

4 maanden geleden

Wij gebruiken een Korbell luieremmer, maar de poep luiers gaan wel meteen de grijze kliko in.