9 Reacties

één maand geleden

Ik vind de woezel en Pip luiers echt prima van Etos voor overdag, in de nacht zweer ik bij pamper night pants.

één maand geleden

Wij zijn met beide gewoon tevreden. Ook totaal geen last van extra doorlekken met de “nieuwe” kv luiers 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ heb ze voor beide kids, maat 4+ en 7…

één maand geleden

Reactie op Mankskie

Ik vind de woezel en Pip luiers echt prima van Etos voor overdag, in de nac ...
Ja dit!

één maand geleden

Wij hadden voorheen ook altijd Kruidvat luiers, maar zijn overgestapt op de luiers van Albert Heijn; werkt hier perfect voor zowel overdag als de nacht.

één maand geleden

Bij ons kreeg hij op een gegeven moment wat uitslag van de etos luiers, dit was denk ik na een aantal weken. Buiten dat vond ik ze een prima alternatief voor de kruidvat luiers

één maand geleden

Reactie op Debb3

Wij hadden voorheen ook altijd Kruidvat luiers, maar zijn overgestapt op de ...
Overigens geen goede ervaringen met de Etos luiers, daarin lekte hij regelmatig door.

één maand geleden

Reactie op Mankskie

Ik vind de woezel en Pip luiers echt prima van Etos voor overdag, in de nac ...
Hier hetzelfde! Woezel en pip broekluiers en snachts pamper night pants!

22 dagen geleden

Wezel en pip echt prima inderdaad! Maar wij gebruiken zelf bonbebe bij de Dirk van de broek of de luiers van AH en met allemaal nooit problemen gehad. Als je gewoon de juiste maat hebt en die randjes bij de billen naar buiten vouwt lekt het nooit door

21 dagen geleden

Ik ben alle luiers nu aan het uitproberen, ik vind zelf “woesel en pip” van de Etos en de “beregoed” luiers van de albertheijn heel fijn.