Hoi allemaal,
Ik gebruik over het algemeen Pampers maar soms ook van Kruidvat. Deze zijn natuurlijk aangepast hoor ik langs alle kanten en dat het lekrandje weg is. Ik ben dus even op zoek naar een alternatief.
Weet iemand hoe de luiers van Etos zijn in vergelijking met Pampers en Kruidvat luiers?
Wij zijn met beide gewoon tevreden. Ook totaal geen last van extra doorlekken met de “nieuwe” kv luiers 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ heb ze voor beide kids, maat 4+ en 7…
Wij hadden voorheen ook altijd Kruidvat luiers, maar zijn overgestapt op de luiers van Albert Heijn; werkt hier perfect voor zowel overdag als de nacht.
Bij ons kreeg hij op een gegeven moment wat uitslag van de etos luiers, dit was denk ik na een aantal weken. Buiten dat vond ik ze een prima alternatief voor de kruidvat luiers
Wezel en pip echt prima inderdaad! Maar wij gebruiken zelf bonbebe bij de Dirk van de broek of de luiers van AH en met allemaal nooit problemen gehad. Als je gewoon de juiste maat hebt en die randjes bij de billen naar buiten vouwt lekt het nooit door