29 Reacties

2 maanden geleden

Ik had pampers premium protection maar die vind ik echt niet goed ons kleintje kreeg er onwijs uitslag van heel zielig nu over gestapt naar kruidvat luiers maat 5+ en nu is het weg aan het gaan

één maand geleden

Bonbébé of albert heijn huismerk 😊 wij hebben geen groot budget dus ik kies goedkoop! Die werken helemaal prima voor mij

één maand geleden

Wij hebben altijd kruidvat gebruikt bij 2 kinderen en de nieuwere versie zijn bij onze beide kinderen juist beter passend.

één maand geleden

Wij vinden de nieuwe versie van Kruidvat juist heel fijn! Verder Pampers premium protection (wel stukje duurder)

één maand geleden

Hadden altijd kruidvat merk , maar sinds die vernieuwd is over gegaan naar pampers premium protection.

één maand geleden

Wij gebruiken die van de kruidvat en zijn gewoon tevreden. De luiers zijn laatst wel aangepast en ze sluiten nu mooier aan rond de beentjes

één maand geleden

Etos Woezel en Pip en voor ‘s nachts pampers dry night broekjes. Nooit meer ongelukjes!

één maand geleden

Vanaf de geboorte gebruik en wij al de luiers van Kruidvat. Voor de nacht gebruiken wij pamper dry (ivm veel plassen).

één maand geleden

Reactie op Petruschka97

Wij gebruiken sinds kort Rascal+friends in de nacht, die bevallen heel goed ...
Wij ook en overdag luiers van AH eigen merk (Beregoed). Luiers vab Kruidvat krijgt ze uitslag. Tot maat 2 is het goed gegaan met kruidvat luiers. Daarna ineens niet meer. Je hebt van AH ook nog extra dikke luiers die zijn ook erg fijn.