20 Reacties

vorig jaar

Wasbaar maandverband?
Kruidvat heeft katoen maandverband van eigen merk. Weet niet zeker of daar geen plastic in zit maar die vond ik in ieder geval fijn. Jumbo eigen merk heeft ook katoen maandverband die gebruikte ik daarna.
En anders misschien menstruatie ondergoed? Wel even investering maar die kan je daarna ook altijd nog gebruiken

vorig jaar

Ik ben na twee weken ook gewoon overgegaan op normaal maandverband. Kraamverband echt te dik en vloei ook nog maar minimaal.

vorig jaar

Yoni!

vorig jaar

Ik gebruik al vier weken de zwarte van kotex op aanraden van de kraamzorg en heb nog nergens last van!

vorig jaar

Ik had een duurzaam kraampakket met kraamverband van Natracare, van dit merk hebben ze ook normaal maandverband en is 100% plasticvrij. Draagt heel fijn! Zelf ben ik nu na 2 weken overgestapt op wasbare inlegkruisjes, vind ik zelf het allerfijnste.

vorig jaar

In mijn kraampakket zat van Natalis ook damesverband, dit is gewoon maandverband. Zit prima met de hechtingen!

vorig jaar

Ik had vorige keer maandverband van sanature, 100% katoen en ik had geen last van de hechtingen.

vorig jaar

Ik gebruik pampers uiteraard doe ik de plakbandjes eraf schuren , en zo als inlegger gebruiken lek niet door en irriteert niet

vorig jaar

Ik heb van always de katoenen maandverband. Of er plastic in zit weet ik niet.. maar deze irriteert mij niet. Heb er zowel de maandverband van gebruikt en nu de inlegkruisjes (vloeien is bijna over)

vorig jaar

Ik gebruik altijd sanature maandverband! 100% katoen

vorig jaar

Dit is de enige waar ik tegen kan momenteel 🙂

vorig jaar

Reactie op Novemberbabyy

Deze gebruik ik ook en is super fijn! Irriteert niet ondanks ik ook hechtingen heb na een knip😊

vorig jaar

Reactie op Novemberbabyy

Deze is heel fijn en je hebt ook nog Sanature. Ook van katoen! Als je borstvoeding geeft zijn deze dingen ook fijn om even door midden te knippen en als pads in je bh. Ik vind die plastic krengen ook enorm jeuken daarin namelijk 😜

vorig jaar

Zijn de maandverband van Sanature ook even dik als die van Kotex? Ik zoek een wat dunner maandverband dan die van Kotex, maar wel plastic vrij

vorig jaar

Reactie op Livelli

Zijn de maandverband van Sanature ook even dik als die van Kotex? Ik zoek e ...
Ik gebruik de night variant ervan, dat zijn normale diktr maandverbandjes, dus geen matrassen🙈😂

vorig jaar

Reactie op Livelli

Zijn de maandverband van Sanature ook even dik als die van Kotex? Ik zoek e ...
Nee ze zijn dun.

vorig jaar

Top! Bedankt voor de reacties. Ben wel klaar idd met die dikke inleggers 🙈🤣