39 Reacties

vorig jaar

Ik heb veel luiers geprobeerd maar ben van mening dat die van pampers toch het fijnste zijn. Vind ook dat de plas luiers snel ruiken bij andere merken. Als ik buiten pampers moet kiezen zou ik die van de Etos met Woezel en pip erop gebruiken maar ik blijf het liefst bij pampers (ik pak altijd de aanbieding op bol.Com)

vorig jaar

Ik vond bij mn eerste zoontje de Woezel en Pip luiers van Etos heel fijn lekte bij hem nooit door
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

De woezel en pip luiers zijn een stuk breder dan de Kruidvat luiers. Dus bij een smalle baby zou ik daar niet snel voor kiezen
Gewoon pampers gebruiken kruidvat luiers is troep

vorig jaar

Zijn je pampers niet te groot? Ik zou terug naar maat 2 gaan. Mijn zoontje is 10 weken en heeft nog altijd maar maat 2.

vorig jaar

Pampers premium
Zijn je pampers niet te groot? Ik zou terug naar maat 2 gaan. Mijn zoontje ...
Hier zitten we zelfs nog in maat 1🙃

vorig jaar

Reactie op justmelikealways

Hier zitten we zelfs nog in maat 1🙃
Vond ze hier toch al wat te klein..😂 maar in maat 2 zwemt hij.. zag net dat je ook bewust alleenstaande mama bent?

vorig jaar

Bij ons past maat 2 nog voor onze jongste, maar mijn ervaring vanuit onze oudste is dat vanaf maat 3 de kruidvat luiers inderdaad waardeloos zijn. Stinken en lekken door. We zijn destijds vanaf maat 3 over gegaan op pampers (bij nettorama altijd €5.50 p. pak).

vorig jaar

1+1 bij jumbo
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

Ik gebruik pampers. Op plein.nl zijn ze altijd in de aanbieding. Ik bestel daar ook luierdoekjes

vorig jaar

Ik ben benieuwd welke pampers jullie dan allemaal gebruiken? Harmonie of premium protection of baby dry? Wat is het verschil 😬

vorig jaar

Ik kijk altijd op luieraanbiedingen.net waar de pampers het goedkoopst zijn. Meestal betaal ik 19 cent per pamper. Ik gebruik premium protection en ben daar heel tevreden over. Soms echt zware plas luiers, maar lekt nooit door. Alleen als mijn dochter een paar dagen niet gepoept heeft, zit het ook bij Pampers gewoon tot in haar nek. Baby dry is ook heel goed, maar die heb je geloof ik pas vanaf maat 3. Harmonie is volgens mij zachter, maar ook duurder.

vorig jaar

Ik zweer zelf bij de woezel en pip luiers van de Etos. Vaak in de aanbieding en gebruik ze al voor mijn dochter van 2,5 en nu weer voor onze zoon. Bijna nooit doorlekkers en ze zijn lekker zacht.

vorig jaar

Ik gebruik ook maat 3 kruidvat en ze is nu 12 weken en ruim 5 kilo of zelfs al 6 denk ik. Doe je de anti lekrandjes naar buiten? Em kijk je met verschonen ook of die bij de rug ver genoeg naar boven is? Als ik het op deze manier doe lekt het nooit door, en verschoon net zo vaak als jou. Plus kruidvat luiers vallen best klein ik moet elke keer al snel naar een nieuwe maat tot nu toe.. en snachts gebruik ik pampers baby dry maat 2 nooit ongelukjes!

vorig jaar

Reactie op S-J-V

Ik gebruik ook maat 3 kruidvat en ze is nu 12 weken en ruim 5 kilo of zelfs ...
Ja dat doe ik allemaal maar nu doe ik de luiers wat strakker vast maken en dat helpt wel alleen omdat ze zo beweeglijk is zakt de luier soms en ze plast ook veel waardoor die ook weer wat zakt. En wil het ook weer niet te strak doen omdat ik bang ben dat ze dan er last van krijgt of pijn heeft.

vorig jaar

Dankjewel allemaal ik ga gewoon even verschillende luiers halen en kijken dan wat beste werkt🥺 ik heb alleen nog 2 volle jumbo pakketten van Kruidvat maat 3😭 dus moet die sowieso nog gaan gebruiken

vorig jaar

Reactie op Oumayma

Ja dat doe ik allemaal maar nu doe ik de luiers wat strakker vast maken en ...
Ohja snap het

vorig jaar

Reactie op Oumayma

Dankjewel allemaal ik ga gewoon even verschillende luiers halen en kijken d ...
Je mag jumbo kruidvat luiers wel altijd inwisselen in een andere maat als ze vol zijn maar aangezien je wil overstappen werkt dat niet..

vorig jaar

Reactie op Oumayma

Dankjewel allemaal ik ga gewoon even verschillende luiers halen en kijken d ...
Als ze nog in de verpakking zitten en je hebt de bon nog mag je ze bij kruidvat omruilen of geld terug krijgen!