11 Reacties

22 dagen geleden

Stamppot boerenkool, aardappels koken, diepvries boerenkool koken, uitje en appeltje bakken. Stampen en ui mengsel erdoor. Duurt zolang als de aardappels gaar zijn. Pasta met een pot pastasaus en wat groente erdoor. Ovenschotel de avond ervoor bereiden, dan hoeft het alleen nog maar in de oven. Aardappeltjes uit de oven/airfryer + groente + vlees

22 dagen geleden

Hier is de kleine erg fan van krieltjes en wortel schijfjes/stukjes

22 dagen geleden

Wat ons dochtertje erg lekker vindt is spaghetti (zak groentemix, spaghetti, tomatenpuree, gehakt en wat kruiden)en dan pureer ik voor haar de hele saus een beetje zodat die iets grover is maar ze eet dan verder wel hetzelfde als ons.

22 dagen geleden

Het kookboek van Jet van Nieuwkerk is hier een grote hit! Lekkere en makkelijke recepten. Ook hits hier: - linzen wortel kokossoep - zoete aardappel spruitjes stamppot - ‘blote billetjes in het gras’: aardappel - pastinaak - snijbonen - witte bonen stamppot - curry van zoete aardappel, boontjes & kokosmelk (geen curry pasta, maar garam masala) - bolognese van kipgehakt, beetje passata & tomatenblokjes - groentesaus: aubergine, paprika, courgette, champignons bakken met wat passata & tomatenblokjes - curry van linzen, gember & tomatenblokjes met wat curry kruiden - chili sin carne (allerlei soorten bonen, sowieso grote favoriet hier en zetten we in als vleesvervanger) - paprika - tomaten - passata

20 dagen geleden

Reactie op fleurdop

Het kookboek van Jet van Nieuwkerk is hier een grote hit! Lekkere en makkel ...
Oeh dit klinkt heel lekker allemaal! In welk boek van haar staat dit? Want ze heeft er 3..

20 dagen geleden

Reactie op fleurdop

Het kookboek van Jet van Nieuwkerk is hier een grote hit! Lekkere en makkel ...
Wil je de chili sin care even delen? Hoe je die maakt? :) En de curry van zoete aardappe 🙈

12 dagen geleden

Hebben jullie nog een goed en makkelijk recept voor bami zonder pakje? 🥰

12 dagen geleden

Reactie op Livelli

Hebben jullie nog een goed en makkelijk recept voor bami zonder pakje? 🥰
Sorry geen recept, maar misschien heb je hier wel iets aan. Ik maak altijd nasi met deze kruiden: Verstegen Nasi & bami kruidenmix #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi452202 Echt ideaal!

12 dagen geleden

Reactie op Gebruiker10

Sorry geen recept, maar misschien heb je hier wel iets aan. Ik maak altijd ...
Deze ziet er ook goed uit! Wil het sowieso zonder zout en in deze zitten alleen kruiden zie ik. Thanks!

12 dagen geleden

Wat een fijn inspiratie dit allemaal! Ik ben even benieuwd: wegen jullie af hoeveel gram eten je je kleine geeft, of geef je gewoon een aantal opscheplepels op gevoel?

12 dagen geleden

Reactie op Maaike S.

Wat een fijn inspiratie dit allemaal! Ik ben even benieuwd: wegen jullie af ...
Wij wegen niks af, doen gewoon een kleine portie van wat wij eten op zijn bordje. Als hij meer wil dan kan dan en als hij het niet allemaal op eet ook prima!