8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn kind schiet door elke maat heen 😂 😂. Was met 3 maanden al in 74. Lijkt nu redelijk aan het afremmen met 4 maanden in 74/80 😂. Had zooooo veel gekregen in maat 50,56,62, heeft ie amper aangehad. Ik koop wel vrijwel alles tweedehands, scheelt een hoop!

2 jaar geleden

C&a valt redelijk klein, maar hier ook 2 lange baby’s en Opzich zit een maatje groter dus perfect!

2 jaar geleden

Hier zit ie nog in 56 maar is 59cm al. Maar hij weegt ookt niet zoveel en was veel afgevallen na de operatie toen hij 1 maand was. Wij hebben dus heel veel van de kleine maten maar van 62 en 68 hebben we momenteel nog maar 3 setjes en 5 body's ongeveer per maat. Ik doe vooral wat ik zelf goed vind. Als ik toevallig veel mooie dingen wil bijkopen splits ik het al op naar andere maten. Body's zijn ook beter beetje te groot dan nipt of te klein heb ik al gemerkt. We hebben veel van C&A en H&M. Noppies relatief en Primark ook leuke setjes van Disney.

2 jaar geleden

De maten verschillen idd heel erg per merk, en soms dan ook nog per kledingstuk. C&a zit hier goed, maar die armpjes zijn vaak al snel te kort helaas. Prenatal zit ook goed qua wijdte maar dan zijn de mouwen vaak weer te lang.. tijd voor zomer haha! Ik heb best wel veel kleding per maat 🙈😅 koop deels nieuw, en deels krijg ik van vriendinnen door. Maar hé ze loopt (ligt) er wel altijd leuk bij haha!

2 jaar geleden

Ons zoontje is juist erg lang, maar niet zo breed. Qua lengte zit hij al makkelijk in 62, misschien zelfs al richting 68. (Hij is 66cm lang). Maar alles valt veel te wijd. Broekjes zakken af en truien zijn baggy. Maarja als ik maar 56 (of soms dus zelfs bij 62 aandoe heeft hij opeens driekwart/halve mouwen en korte pijpen 🤣 Als iemand hier nog een goed merk voor weet hoor ik het graag. Qua romper ben ik echt groot fan van de rib rompers van de Hema. Maar verder nog zoekende.

2 jaar geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ons zoontje is juist erg lang, maar niet zo breed. Qua lengte zit hij al m ...
Ik vind die rib meegroei pakjes van hema ook heel fijn! En wibra! Heeft relatief smalle kleding. Maar wel fijne lange broekspijpen/mouwen

2 jaar geleden

Ik heb zeeman box pakjes, draagt eigenlijk bijna geen andere kleding (wel gekregen en op visite draagt hij het ook). Het ene stofje is het andere niet helaas. Hij zit in 62, maar heb een boxpakje maat 56 die nog ruim zit en vier nieuwe in 62 die toch strakker zitten.Ook de rib overslarompers van Hema zijn het einde. Ik red het tegenwoordig wel veel 3 boxpakjes en 4 rompers eigenlijk.

2 jaar geleden

Reactie op T_W

Ik vind die rib meegroei pakjes van hema ook heel fijn! En wibra! Heeft rel ...
Ooh Wibra ben ik eigenlijk nog niet geweest. Ik ga eens kijken. Bedankt voor de tip!