13 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op RachelWV
Ik zou zeker een matrasje doen. Bij het campingbedje zit alleen een dunne ‘ ...
Oh thanks! Dat lijkt me indd niet comfortabel. Krijg net een appje met de vraag of ze haar zelfgemaakte deken er in kan doen... Ik lees op internet dat het niet heel veilig is. Zou dat kloppen? Ik raak nu echt for no reason in paniek of het allemaal goed gaat. 🤣 Terwijl ik heel dankbaar ben natuurlijk dat ze dit hebben gekocht. 🤍
24 dagen geleden
De reageer knop onder je reactie doet het niet dus dan maar even zo, maar persoonlijk zou ik niks met dekens in een bedje doen. Zowel campingbedje als ledikant niet, maar gewoon alleen een slaapzak. Denk dat het met een campingbedje nog gevaarlijker is omdat een deken daar ook niet geduwd kan worden dus mocht je kleine daar op komen te liggen kan de deken geen kant op. Maaaar hoor genoeg moeders die het wel doen. Het hoeft niet fout te gaan, maar mijn mening is niet doen
Maar volg je gevoel, jij kent je kindje het beste
24 dagen geleden
Reactie op RachelWV
De reageer knop onder je reactie doet het niet dus dan maar even zo, maar p ...
Dank je wel voor je reactie. 🤍 Dat was dus ook mijn gevoel. Hij slaapt ook altijd op zijn buik en dan heb ik een beter gevoel bij zn slaapzak. Nu nog even kijken voor een matrasje dan. Dank je wel! 😘
24 dagen geleden
Reactie op Novbaby02
Dank je wel voor je reactie. 🤍 Dat was dus ook mijn gevoel. Hij slaapt ook ...
Ik heb deze, nooit gebruikt nog hoor. Maar de meeste zijn 3cm dik en deze 5cm. Leek me net wat lekkerder liggen
https://www.mamaloes.nl/mamaloes-opvouwbaar-matras-in-tas-ml040601/?channable=03b1bb6964003239343137a1&bg_source=ga&bg_campaign=17067660894&bg_kw=-mi-7954556-pi-29417-ppi-&bg_source_id=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0CVGhGGPyKVUoLSBUTeV6QuFYsK&gclid=EAIaIQobChMIm6bam-b_iQMVC5eDBx3A4gPqEAQYASABEgIwAfD_BwE
24 dagen geleden
Reactie op Novbaby02
Is het ook een must om een matrasje bij te kopen? Ik heb het campingbedje v ...
Bij de mijne wel iig. Anders ligt mijn zoontje op een houten plank die gestoffeerd is
23 dagen geleden
In principe is die bijgeleverde “plaat” een matrasje.
Als je een extra matrasje in het campingbedje wil doen zorg dan voor een matras wat daarvoor geschikt is en je ook vast kunt zetten (wij hebben Qute Q-Matti). Als je er een los matrasje in legt heb je het risico dat ze er onder terecht kunnen komen door de flexibele zijkanten van het campingbedje
23 dagen geleden
Het is echt heel gevaarlijk om een 'extra' matras in een campingbedje te leggen. De zijkanten van het bedje zijn flexibel waardoor het gezicht tussen het matras en de zijkant kan komen.
23 dagen geleden
Reactie op Elisabeth93
Het is echt heel gevaarlijk om een 'extra' matras in een campingbedje te le ...
Het hangt er van af wat voor extra matras je gebruikt. Een gewoon matras kun je idd niet gebruiken, maar er zijn speciale losse campingbed-matrasjes die ervoor gemaakt zijn en wel veilig zijn
23 dagen geleden
Ik heb het matras er in gelegd die ik ook in de ledikant heb. De verkoopster in babypark gaf aan dat het voornamelijk echt gevaarlijk is voor kleine babytjes die tussen de zijkant en het matras kunnen komen. Maar mijn zoontje is nu al zo groot dat dat niet het geval meer is. Maar je moet zelf doen wat je fijn vindt uiteraard 😊