13 Reacties

2 jaar geleden

Bij sommige locaties van de opvang kan je ook je maxicosi achterlaten. Is dat geen optie?

2 jaar geleden

Zelf heb ik een Doona dus heb het probleem niet :) Maar lijkt me heel logisch dat je gewoon je kind zonder maxi cosi naar binnen brengt hoor!! Niet moeilijk doen als het makkelijk kan ;)

2 jaar geleden

Wij kunnen de autostoel op de gang ergens bovenin neerzetten!

2 jaar geleden

Oh ik neem de kleine op de arm mee hoor!! Niks geks aan

2 jaar geleden

Reactie op Lelie91

Bij sommige locaties van de opvang kan je ook je maxicosi achterlaten. Is d ...
Helaaaas kan dat bij ons niet 🙈

2 jaar geleden

Reactie op semmelis

Oh ik neem de kleine op de arm mee hoor!! Niks geks aan
Ohhh wat top, veel fijner! Ga ik dat ook gewoon doen!

2 jaar geleden

Reactie op IlseKroon

Ohhh wat top, veel fijner! Ga ik dat ook gewoon doen!
Ja weet je.. soms breng ik haar met de auto, omdat ik snel daarna door moet naar werk ofzo, maar dan wil ik haar halen met de draagzak. Ze gaat nu ongeveer 3 weken naar de opvang en ik heb zo een hele zware maxicosi, dus mij niet gezien dat ik daarmee ga slepen. Haha

2 jaar geleden

Je kunt de maxi cosi ook tillen door de knop op de zijkant vast te houden. https://www.oudersvannu.nl/voor-ouders/handig-trucje-zo-draag-je-de-maxi-cosi-op-de-juiste-manier~ff7c49c# Op bovenstaande link staat een filmpje. Bij 3.40 minuten zie je wat ik bedoel. Is echt veel lichter.

2 jaar geleden

Volgende week start onze zoon op de opvang. Wij wonen redelijk dichtbij dat we kunnen lopen. De wandelwagen kan daar blijven staan. Ga ik met de auto neem ik hem op de arm mee, het is gelukkig klein stukje vanaf de parkeerplaats.

2 jaar geleden

Reactie op semmelis

Ja weet je.. soms breng ik haar met de auto, omdat ik snel daarna door moet ...
Precies, zo'n zwaar ding heb ik ook, haha 🙈. Één keer gedaan dus en toen dacht ik: moet dit echt elke keer? 😁

2 jaar geleden

Wij hebben adapters die we op de kinderwagen kunnen zetten. Hier kan de maxi cosi dan ook op. Zo doen wij het dan vaak, hoef je niet te tillen. Is dat een optie?

2 jaar geleden

Bij de oudste mocht met corona de maxi cosi niet mee naar binnen of daar blijven dus die ging altijd op de arm. Nu moet oudste en 2 tassen ook mee en ben ik blij dat ze enigszins beschermd in de maxi cosi mee naar binnen kan en de maxi cosi daar kan blijven. maar kan dus beiden.

2 jaar geleden

Ik neem hem altijd mee op mn arm. Maxicosi vind ik ook te zwaar. Verder is het zo dat mijn man vaak ons zoontje ophaalt en hier de maxi cosi+ kinderwagen voor meeneemt. Deze laat ik dus sowieso thuis voor mijn man.