12 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook aan het fantaseren over al die momentjes, en zelf kijk ik ook nu al uit naar straks de eerste kerstochtend met zijn drietjes 🥰🌲

2 jaar geleden

Oh ja ik vind het ook bizar om straks de eerste nacht in te gaan! Enorm spannend. En ook ritje naar huis van het ziekenhuis. Ik kijk zelf vooral uit naar het moment dat we huid op huid kunnen knuffelen en in alle rust naar haar kunnen kijken, hoe ze er uit ziet 🥹 Ook alles voor het “eerst” met ze 3, dat is toch bijzonder.

2 jaar geleden

Reactie op Synicol

Ja hier ook aan het fantaseren over al die momentjes, en zelf kijk ik ook n ...
Ooooh ja super leuk! Lekker kerst met z'n 3tjes 😍

2 jaar geleden

Reactie op Dvdss

Oh ja ik vind het ook bizar om straks de eerste nacht in te gaan! Enorm spa ...
Ja heerlijk he 😍 zoveel zin in!

2 jaar geleden

Wij kijken erg uit naar de eerste routines eens we thuis zijn zonder hulp. Ik kijk vooral heel erg uit naar haar eerste badje en het masseren, insmeren, aankleden en voeden daarna 🤍

2 jaar geleden

Ik kijk heeeeeel erg uit naar de ontmoeting tussen onze dochter en de baby 🥰

2 jaar geleden

Wij kijken heel erg uit naar de momenten dat we lekker met z’n 4e zijn. Momenten dat grote broer helpt met kleine broer en hoe ze samen gaan opgroeien. Ik kan niet wachten!🤩

2 jaar geleden

Ik kijk erg uit naar het moment waarop het handje van de baby zich om mijn vinger wikkelt🥰

2 jaar geleden

Ik kijk stiekem uit naar de hot dad walk vanuit het ziekenhuis naar huis. Denk dat ik uit elkaar knal van liefde als ik vriendlief z'n papa duties zie doen 🥰 en uiteraard het vele kroelen met ons zoontje en alle 1e keren als gezinnetje van 3. Dat 1e moment zonder kraamhulp vind ik wel een beetje spannend, maar ze zeggen dat je instinctief gelijk het juiste doet

2 jaar geleden

Reactie op Mamavanmini

Ik kijk stiekem uit naar de hot dad walk vanuit het ziekenhuis naar huis. D ...
Ooooh yes dit snap ik helemaal! Lijkt mij ook zo mooi, mn vriend als papa zien 😍😍

2 jaar geleden

Reactie op Mamavanmini

Ik kijk stiekem uit naar de hot dad walk vanuit het ziekenhuis naar huis. D ...
Maar dit is echt een ding hoor.. als ik m’n zoontje met papa zie, spelen kletsen wat dan ook (gister zijn ze nog lekker samen in bad geweest 🥰🥰) dan barst m’n moederhart uit elkaar van liefde! Kan niet wachten om hem met onze dochter te zien ❤️❤️❤️❤️❤️

2 jaar geleden

Ik kijk er ook echt naar uit om mijn vriend als vader te zien. En zelf naar eindelijk m'n kleine ventje te kunnen aanraken, aan z'n haartjes ruiken, hem in m'n armen kunnen hebben. En ik vind het ook een heerlijk idee dat ie er zometeen met kerst is, misschien met een beetje geluk ook voor Sinterklaas, maar ik denk dat dat sowieso niet samen met familie wordt haha. 🤭 En ook lekker wandelen met de kinderwagen!