3 Reacties
5 maanden geleden
Hier eet ze alleen mee wat wij zelf kruiden, dus geen voor gekruide dingen. Zout voegen we zelf toe na het opscheppen 😅 nu kook ik vrijwel nooit met pakjes en zakjes, dus dat scheelt al enorm. Vlees hou ik nog minimaal, maar aardappels/rijst/pasta/groentes eet ze helemaal mee. En ze eet ook zelf 👍🏼
5 maanden geleden
Hier proberen we haar altijd hetzelfde als ons te laten eten en kruiden ons eten dan gewoon later.
Zou hadden we vandaag chinesekool. We hebben de groente gewekt en voor haar, haar groenten eruit geschept en op haar borde gelegt. Daarna even kruiden voor ons erover en lekker eten. Dit doen we dus ook met (zoete) aardappel, pasta etc.
Wij laten haar wel zelf eten en doen niet pureren.
5 maanden geleden
Ik vraag me af wat je voor eten kookt wat niet babyproof is? Misschien dat we kunnen helpen om hier een babyproof variant voor te bedenken 😄
Hier eet hij in grote lijnen met ons mee. Laatst hadden we burrito bowls, dan krijgt hij wat rijst met gehakt, geprakte kidneybonen, en wat komkommer of tomaat. Of vanavond pasta, waar wij tomatensaus erover doen, doen we voor hem wat groenten pureren en als saus gebruiken of krijgt hij pasta zonder saus met wat stronkjes broccoli erlangs.
Gisteren hadden we pannekoeken. Ik had al eerder voor hem een aantal porties pannenkoeken met moedermelk gemaakt en ingevroren, gisteren alleen maar hoeven ontdooien en wat fruitpuree er overheen gedaan