Hallo mama’s,
Ik zit nu al enkele dagen met veel minder melk.
Sinds de geboorte kolf ik fulltime dus weet altijd goed hoeveel ik heb en wat ze drinkt.
Ik heb altijd heel wat melk gehad tot enkele dagen geleden..
Ik heb echt heel wat minder melk. Voordien had ik om de 3-4 uur tussen de 150 en 200 gekolfde melk. En als ik het kolven uitstelde voelde mijn borsten ook heel vol.
Nu heb ik na 3-4 uur amper 80-100 gekolfde melk en mijn borsten voelen leeg ook wacht ik langer met kolven.
Geen idee wat het probleem is , ik drink veel water ik eet wel redelijk gezond, kolf op regelmatige tijdstippen ..
en ook niet echt het gevoel dat ik meer stress hèb dan anders 🙈 ook al borstvoeding thee geprobeerd en vaker kolven (ook handmatig) maar komt gewoon geen druppel meer uit ..
Mijn diepvries zakjes vliegen er door momenteel want kom niet toe met de huidige productie ..
Ook heb ik gevoeliger en pijnlijkere tepels maar denk dat dit vooral komt omdat ik nu wat vaker gekolfd heb.
Mijn dochtertje van bijna 7 maanden eet nu ondertussen ook al groenten en fruit papjes en tussen door wat snacks maar geen volledige maaltijden .. hoofdzakelijk melk.
Ik heb zo’n bang dat ik moet bijvoeden met kunstvoeding en zie dat absoluut niet zitten.
Bij mijn eerste dochter heb ik ook fulltime gekolfd (zonder enig probleem) voor 1 jaar en wil dit ook doen voor deze dochter ..
Is er iemand die tips heeft of hetzelfde meemaakt?