142 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben 39 jaar en zal 40 jaar zijn als ik ga bevallen (als alles goed gaat). Ik ben 4 november uitgerekend. We hebben al een dochter die in in mei 2 jaar wordt. Ik voel me best relaxt over de zwangerschap, ook al heb ik meerdere miskramen en een bbz gehad. Het voelt gewoon goed. Alleen voel ik me wel mega somber, der herken ik niet van vorige zwangerschappen. Maar heftige hormonen zie ik maar als goed teken. Donderdag 16 maar eerste echo (die is wat vroeg ivm eerdere bbz). Wanneer is jouw eerste echo @fiori43? Iemand zei me trouwens dat hoe ouder je bent, hoe groter de kans op een meerling. Nou, ik zou me rot schrikken als dat zo was 😅

3 jaar geleden

Wat leuk gefeliciteerd! Ik voel me ook relaxt dit keer. Voel me nog niet zo zwanger maar wel moe. Miskraam hoor bij het risico, zeker op onze leeftijd, en alhoewel natuurlijk nooit leuk, wel deel van een natuurlijk selectie process. Wel heftig een bbz, ben je goed hersteld? Succes met de echo! Ik moet mn eerste echo nog plannen.

3 jaar geleden

Reactie op Fiori43

Wat leuk gefeliciteerd! Ik voel me ook relaxt dit keer. Voel me nog niet zo ...
Jij natuurlijk ook gefeliciteerd :) Bbz ben ik goed van hersteld. Het was de zwangerschap voor die van m’n dochter. En gelukkig ook niet minder vruchtbaar van geworden. Er is wel een eileider weggehaald. Fijn dat je er ook relaxt in staat! Soms voelt het gewoon goed denk ik dan maar.

3 jaar geleden

Check 38 jaar en 6 weken zwanger. 2 jaar geleden miskraam gehad.

3 jaar geleden

Ja hoor, present 🙋🏾‍♀️. Ik ben op mijn 41ste voor het eerst moeder geworden en nu opnieuw zwanger. Als alles goed gaat ben ik 45 als ik opnieuw moeder wordt. In januari helaas een miskraam gehad. Op 30 maart hebben we de eerste echo en daar kijken we erg naar uit. We zijn bewust later aan kinderen begonnen. We zijn erg dankbaar dat het op de natuurlijke weg is gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ❤️

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 38 en 39 als dit kindje komt. We hebben nog een zoontje van nu 19 maanden. Voor beide zwangerschappen hebben wij wat hulp nodig gehad van het ziekenhuis, dus heel blij dat het toch weer gelukt is. As donderdag de eerste echo in het ziekenhuis omdat ik dus via een fertiliteitstraject zwanger ben geworden. Ik ben dan 7 weken zwanger.

3 jaar geleden

Ik ben bevallen van onze eerste op mijn 40ste en hopelijk komt er nog een 2e. April word ik 43 jaar 🌸🍀

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik heb een miskraam gehad in november (was toen als verrassing zwanger van de vierde) word 40 in oktober. Zou graag voor een 4e willen gaan maar vind het ook erg spannend, word onrustig van al mijn gedachten. Zo fijn om jullie verhalen te lezen, dat er meer 'oudere' mama's zijn. Benieuwd naar de leeftijd van jullie partners. @fiori43 benieuwd of het een eenling of tweeling is.

3 jaar geleden

Yes, ik ben net 38 geworden.. al 12 jaar bezig om zwanger te mogen worden en eindelijk zwanger..nu 5 weken❤️

3 jaar geleden

Reactie op JolieJolie

Yes, ik ben net 38 geworden.. al 12 jaar bezig om zwanger te mogen worden ...
Wow, gefeliciteerd! Extra goed nieuws na zo lang proberen.

3 jaar geleden

Ik ben zwanger van mijn 2e kindje. Afgelopen januari nog een vroege miskraam gehad bij 5+2 weken. Maar werd niet ongesteld en had daarom test gedaan. Nadat mijn dochtertje van 1,5 jaar steeds begon over baby in mama haar buik. Ik had een knaltest in handen! Ik ben 42 als ik hopelijk voor de 2e keer moeder mag worden.

3 jaar geleden

38 mama van 2 Jongen 11 en meisje 9 en nu 4.6 week... super spannend..

3 jaar geleden

Reactie op VanesB

Ik ben zwanger van mijn 2e kindje. Afgelopen januari nog een vroege miskraa ...
Gefeliciteerd! Wat leuk. Hier ook 1 x zwanger geweest (van tweeling) en een keer miskraam met 10 wk. Nu hopelijk voor 2e keer goede zwangerschap en zo ja dan met 43 jr bevallen :)

3 jaar geleden

Hi ik ben 39 jaar en heb al 3 grotere jongens van 18 15 & 12 jaar. 23 maart 1e echo zijn dan 7.4 weken zwanger en 5 nov uitgerekend.

3 jaar geleden

Reactie op VanesB

Ik ben zwanger van mijn 2e kindje. Afgelopen januari nog een vroege miskraa ...
Wauw! Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Mamamelissa84

Hi ik ben 39 jaar en heb al 3 grotere jongens van 18 15 & 12 jaar. 23 m ...
Gefeliciteerd! Ben zo nieuwsgierig hoe jij dat ervaart, zwanger van de 4e. Ik merk dat ik het heel spannend vind om er voor te gaan, maar toen ik in nov. zwanger was, wat helaas een miskraam werd, vond ik het helemaal niet zo spannend. Ik merk dat ik vooral heel erg na ga denken over mijn leeftijd, leeftijd van m'n partner, andere kinderen, etc. Hoop dat je me kunt vertellen hoe jij dat ervaart.

3 jaar geleden

Reactie op Fiori43

Wow, gefeliciteerd! Extra goed nieuws na zo lang proberen.
Dankjewel!! Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Besef me nu dat ik je dat niet gezegt had sorry 😉

3 jaar geleden

Reactie op JolieJolie

Yes, ik ben net 38 geworden.. al 12 jaar bezig om zwanger te mogen worden ...
Wow gefeliciteerd! Wat hebben jullie een lange adem gehad zeg! Bij ons heeft het 6 jaar geduurd en dat vond ik al lang... kun je het al geloven? Vergeet in elk geval ook niet te genieten.

3 jaar geleden

Reactie op Jolanda194

Wow gefeliciteerd! Wat hebben jullie een lange adem gehad zeg! Bij ons heef ...
Dankjewel! Die lange adem heb ik moeten hebben .mijn ex partner van 13 jaar relatie saar matche ik niet mee bleek na onderzoek en al heel veel behandelingen later.. uit mekaar gegaan en als bam moeder gestart in traject na veel tegen slagen wel aantal terugplaatsingen gehad maar toen kwam ik mn huidige partner tegen en dat veranderde de hele situatie.. nu na icsi 1 zwanger. Intens dankbaar natuurlijk dat ik hem ben tegen gekomen en dat we ons 1ste kindje verwachten.. na regen komt zonneschijn, heel veel zonneschijn😉

3 jaar geleden

Reactie op Mamanna

Gefeliciteerd! Ben zo nieuwsgierig hoe jij dat ervaart, zwanger van de 4e. ...
Ik moet zeggen dat ik het echt weer allemaal als nieuw ervaar, het is alweer zolang geleden. Maar vind het onwijs gaaf nu de kids ouder zijn en het echt heel bewust mee maken, mee denken over namen enzo. Ik maak me nu niet zo druk om me leeftijd. Dat had ik wel met zwanger worden toen was ik wel onwijs ermee bezig, ben ik niet te oud? Werkt alles nog wel. Maar ik vind het echt heerlijk en lijk wel bewuster mee te maken als toen ik jonger was.