8 Reacties

4 maanden geleden

Ongevraagde tip buiten de zalf om 🫣. Google eens op muggenstickers. Deze kan je ergens buiten bereik van je kindje opplakken op het bedje. Qua zalf zou ik zo geen tip weten.

4 maanden geleden

Mijn dochter heeft dit ook op haar arm. Ik volg dus even mee, omdat ik benieuwd of muggenbulten zo groot kunnen zijn?

4 maanden geleden

En kwa zalf, ik zelf gebruik altijd Azaron (voor mijzelf en andere dochter). Ik weet overigens niet of dit ook voor baby's gebruikt mag worden! Ik plak ze daarbij na het insmeren met Azaron ook altijd af met een pleister en de volgende dag is het ook zo goed als weg.

4 maanden geleden

Reactie op Livelli

Ongevraagde tip buiten de zalf om 🫣. Google eens op muggenstickers. Deze k ...
Heb die geprobeerd in mijn vakantie onze kleuter stond nog steeds onder de muggenbulten ondanks dat hij er 5 op zijn bed had geplakt. Baby was gelukkig minder vatbaar

4 maanden geleden

Ik spray in elke hoek van het matras (buitenkant) citronella spray, zo blijven ze (hopelijk) weg

4 maanden geleden

Mustella heeft iets. Ik wil morgen gerust een foto nemen ervan. Helpt op zich wel als hij niet langer dan de maximale duurtijd van de werking slaapt. Als hij uiteindelijk overdag nog muggenbeten krijgt doen we er Calmiderm op. Na enkele uren trekt de roodheid weg en de beten gaan sneller weg. Ik doe dit elke luierwissel opsmeren dan