7 Reacties

één maand geleden

Ons zoontje vindt een bal heel leuk! Kan hij mooi achteraan lopen aan de hand en vooruit schoppen.

één maand geleden

Blokken. De toren MOET om haha

één maand geleden

Reactie op simone1993simone

Ons zoontje vindt een bal heel leuk! Kan hij mooi achteraan lopen aan de ha ...
Dit!!! Mijn moeder was laatst met ons zoontje op pad, even langs de action. Daar hadden ze blauw-groene ballen, een 2pack van een kleine voetbal en basketbal. Rubber, dus stuitert heerlijk. Hij gooit ze heel de kamer rond om er vervolgens achteraan te kruipen, en we doen ook regelmatig overgooien met elkaar. Echt een hit hier!

één maand geleden

Heb je instrumenten (voor baby’s) geprobeerd? Die van mij verveelt zich ook snel, we hebben gemerkt dat hij graag geluid wilt “maken” met soeelgoed. Hij vindt bijvoorbeeld leuk met met blokjes te “klappen” en als ik ook nog eens erbij begin te zingen vindt die dat heel leuk. Ik heb aliexpress neppe stapelstein kegels gekocht, hij trommelt graag op die dingen.

één maand geleden

Mijn zoontje is gek op lege flessen in alle formaten 🙈 kan zich daar lange tijd mee vermaken. Dat wint het echt boven al zijn speelgoed. Hij kan deze rollen en erachteraan. Met zijn voetjes omhoog trappen, ergens tegen aan slaan dan maakt het geluid. En ga zo maar door. Het kind heeft de grootste lol ermee. Daar koop je dan al dat speelgoed voor🤣🤣

één maand geleden

Reactie op sharya

Mijn zoontje is gek op lege flessen in alle formaten 🙈 kan zich daar lange ...
Jaa deze zijn ook favoriet van mijn zoontje 😂. Je hebt van die lidl waterflesjes (die kleintjes). Die hebben slappe plastic en dus maakt het kraak geluiden.

één maand geleden

Reactie op Oznr

Jaa deze zijn ook favoriet van mijn zoontje 😂. Je hebt van die lidl waterf ...
Oooh ja die flesjes vind hij ook helemaal geweldig!! Al vind hij een normale frisdrankfles ook prima🤣🤣. Kraakt wat minder maar maakt meer geluid bij het op de vloer slaan. Of soms zitten er nog wat druppels frisdrank in. Nou dan is het helemaal feest🤣🤣