16 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb van mijn partner een ketting van MYKA gekregen na de geboorte van de 2de met de namen van beide kindjes erin. Gaat al best lang mee en de kleinste heeft er al hard aan zitten trekken 😅

6 maanden geleden

Ik heb een charm necklace van Rosefiel, superblij mee! Echt hele goede kwaliteit! En verkleurt niet met aanraking in water. Is alleen wel 1 letter, weet niet of je ook een naam kan doen.

6 maanden geleden

Rosefield bedoel ik 😄

6 maanden geleden

Ik draag ‘m van Vedder & Vedder. Erg blij mee. Douchen en zwemmen doe ik er ook mee en verkleurt niet!

6 maanden geleden

Reactie op Cheds

Ik heb van mijn partner een ketting van MYKA gekregen na de geboorte van d ...
En de service enzo ook goed daar? Optijd geleverd, geen foutjes en dat soort dingen?

6 maanden geleden

Reactie op simone1993simone

Ik heb een charm necklace van Rosefiel, superblij mee! Echt hele goede kwal ...
Oja ik zie het. Deze kende ik nog niet. Dankjewel! Prijs-kwaliteit dus wel goed?

6 maanden geleden

Reactie op Danlem

Ik draag ‘m van Vedder & Vedder. Erg blij mee. Douchen en zwemmen doe i ...
Ik vind deze kettingen zo prijzig. Maar qua prijs-kwaliteit dus wel heel goed? Ook de service enzo?

6 maanden geleden

Reactie op Naomsel94

Oja ik zie het. Deze kende ik nog niet. Dankjewel! Prijs-kwaliteit dus wel ...
Ja zeker weten!

6 maanden geleden

Reactie op Naomsel94

En de service enzo ook goed daar? Optijd geleverd, geen foutjes en dat soor ...
Ja we hadden deze binnen een week in huis (wel feestdag die week) geen fouten, vervaging etc. Had verder ook iemand gesproken die problemen had met een product die ze dus ook gewoon een nieuwe hadden opgestuurd (misdruk)

6 maanden geleden

Ik heb er van mijn eerste dochter een van vedder en vedder, vond hem persoonlijk wel wat smal/iel uitvallen (kleine letters en kleine steen). Ook lastig dat toen de tweede geboren werd ik er niet een extra letter aan kon laten maken( alleen tegen heel veel bijbetalen)

6 maanden geleden

Oh, toen mijn baby begon vast te pakken/grijpen trok ze hem snel al stuk

6 maanden geleden

Ik ben heel blij met mijn ketting van mamaloves, ziet er 8 maanden later nog steeds heel mooi uit!

6 maanden geleden

by loro heeft ook hele mooie naamkettingen

6 maanden geleden

Vedder & Vedder heb ik, heel blij mee !

6 maanden geleden

Ik heb vedddrr en vedder, wel al 3de ketting.. 😭 1 x kapot gelecerd kreeg toen nieuwe opgestuurd 2de keer kapot getrokken en toen kon ik tegen korting een ketting bestellen🤣

6 maanden geleden

Ik heb al 8 jaar 2 voetjes om mijn nek hangen.met de naam en geboorte datum er in. En nu sinds kort exsta voetjes met de naam en geboorte datum van mijn 2de. De laatste komt bij de juwelier vandaan. Maar daar zijn al lelijke plekken op te zien die andere geen idee ergens van internet. Maar nog steeds blij met allebei (ik draag het dag en nacht)