Hoi lieve mama's
Ik zou graag een leuke ketting willen met de naam van onze dochter. Ik ben inmiddels op verschillende sites beland, maar lees ook hele verschillende recensies. Zijn er hier mama's die al zo'n leuke ketting hebben en hun ervaringen zouden willen delen? Zodat ik ook zo'n leuke ketting met trots straks kan dragen 🥰.
Ik heb van mijn partner een ketting van MYKA gekregen na de geboorte van de 2de met de namen van beide kindjes erin. Gaat al best lang mee en de kleinste heeft er al hard aan zitten trekken 😅
Ik heb een charm necklace van Rosefiel, superblij mee! Echt hele goede kwaliteit! En verkleurt niet met aanraking in water. Is alleen wel 1 letter, weet niet of je ook een naam kan doen.
En de service enzo ook goed daar? Optijd geleverd, geen foutjes en dat soor ...
Ja we hadden deze binnen een week in huis (wel feestdag die week) geen fouten, vervaging etc. Had verder ook iemand gesproken die problemen had met een product die ze dus ook gewoon een nieuwe hadden opgestuurd (misdruk)
Ik heb er van mijn eerste dochter een van vedder en vedder, vond hem persoonlijk wel wat smal/iel uitvallen (kleine letters en kleine steen). Ook lastig dat toen de tweede geboren werd ik er niet een extra letter aan kon laten maken( alleen tegen heel veel bijbetalen)
Ik heb vedddrr en vedder, wel al 3de ketting.. 😭 1 x kapot gelecerd kreeg toen nieuwe opgestuurd 2de keer kapot getrokken en toen kon ik tegen korting een ketting bestellen🤣
Ik heb al 8 jaar 2 voetjes om mijn nek hangen.met de naam en geboorte datum er in. En nu sinds kort exsta voetjes met de naam en geboorte datum van mijn 2de.
De laatste komt bij de juwelier vandaan. Maar daar zijn al lelijke plekken op te zien die andere geen idee ergens van internet.
Maar nog steeds blij met allebei (ik draag het dag en nacht)