Hoi! Sinds ruim een maand kan ik mijn zoontje niet naar bed brengen. Hij wordt dan helemaal overstuur en gaat meteen staan in zijn bedje. Dit gebeurt niet als mijn man hem naar bed brengt, of bij de opvang of oppas of waar dan ook. Echt specifiek alleen bij mij. Ik probeer het elke keer, heb soms ook wel gewoon even laten huilen. Maar als je een uur verder bent, wordt je er echt wel gefrustreerd van. Mijn man heeft van de week zelfs eerder vrij genomen van werk om hem maar naar bed te brengen, want anders gaat het gewoon echt niet lukken. Bij anderen is hij gewoon stil en slaapt hij zo. Zojuist bracht ik hem naar bed, begin hij weer helemaal overstuur te doen. Mijn man ging er daarna heen, legt hem neer, speentje erin, en niks aan de hand. Ik dacht eerst dat het misschien soort van verlatingsangst was. Maar als ik hem wegbreng naar de opvang of oppas gaat dat altijd zonder problemen. Herkent iemand dit? Tips? Het duurt mij inmiddels een beetje te lang en dit kan ook niet altijd zo doorgaan.