8 Reacties

8 maanden geleden

Heb je al eens geprobeerd om 's avonds een grotere fles te geven? Wij geven hier 240. In totaal moeten ze op deze leeftijd ongeveer 500ml melkproducten per dag eten/drinken 😊

8 maanden geleden

Wij geven voor het slapen zelfs wat fijne pap in haar fles, ook 240..

8 maanden geleden

Geef je overdag genoeg vetten? Denk aan boter olijfolie etc?

8 maanden geleden

Wij geven ´s avonds ook een grote fles van 240 idd 😊

8 maanden geleden

Borstvoeding adviseren ze tot 2 jaar... helemaal niet gek dat je kindje nog flesvoeding krijgt opzich. Ik geef zelf nog in de ochtend en avond borstvoeding. Als ik er niet ben krijgt hij gewone halfvolle melk in een fles en drinkt hij dat. We proberen nu de fles weg te laten als ik er niet ben, even kijken hoe dat gaat. Afgelopen maandag sliep hij heerlijk de hele nacht door. Dus het zou wel zonder kunnen denk ik..

8 maanden geleden

Sorry ik drukte hem ineens weg.. was nog niet klaar haha. Maar je zou denk ik eerst de nacht fles kunnen afbouwen door steeds meer water toe te voegen en minder melkpoeder of gewoon water aanbieden. En als die is afgebouwd zou ik naar de avond fles gaan kijken. En verder lekker op je eigen gevoel doen!

8 maanden geleden

Wij geven ook soms nog een nachtfles, hij komt niet elke nacht, maar als hij komt geven we gewoon. Idd borstvoeding mag langer dus dan kan een fles extra geen kwaad denk ik.

8 maanden geleden

Hier geven we ook nog een nacht fles als hij wakker wordt 's nachts, wat bijna elke nacht is. Af en toe slaapt hij een nachtje door, dan niet. Hier is het denk ik vooral een stukje troost, want overdag eet hij veel, goed en van alles wat. Maar als ik hem 's nachts met een fles na 10 minuten weer weg kan leggen en hij verder slaapt, doe ik dat liever dan elke keer het gevecht aangaan en lang wakker liggen. Een beetje gemak dus, maar ik vind het voor nu nog helemaal prima. Overdag/'s avonds krijgt hij geen flessen meer, dus echt alleen de nacht fles als hij wakker is. Ik ben wel iets geminderd in hoeveelheid, maar echt afbouwen hoeft van mij nu nog niet. Hij is eerder te licht dan te zwaar qua gewicht, dus ik zou niet weten waarom die fles niet meer zou 'mogen'.