13 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg.. ze ligt hier namelijk alweer in een romper lange mouw, broek, sokken en winter slaapzak ?! Afgelopen winter was zo erg zoeken dat ik hoopte dat het nu makkelijker zou zijn maar volgens mij heb ik gewoon een koukleum 😅😅

3 maanden geleden

Het ligt denk ik ook aan hoe koud het in de slaapkamer is. Ik voel vaak ‘s nachts even aan haar nekje, deze mag best wat koeler aanvoelen dan overdag want door slapen zijn ze net wat minder warm dan overdag. Maar wij wonen in een koud huis en mijn dochtertje heeft een romper, pyjama en winterslaapzak aan (3 tog).

3 maanden geleden

Hier zit hij in een romper, boxpakje en winter slaapzak. Maar ook een koukleum hier.

3 maanden geleden

Eum hier een slaapzak van 2,5 tog zonder mauwen met een hemdjes romper en pyjama shirt geen broek

3 maanden geleden

Ik vind dit dus ook lastig! Ik heb nog een heel lang een dunne slaapzak gebruikt met een pyjama pakje en natuurlijk romper eronder. Nu sinds vannacht voor een eerst een dikkere (2.0) slaapzak met pyjama’tje.

3 maanden geleden

Hier een t shirt romper, pyjama met broek en lange mouwen en een 1,5 TOG slaapzakje zonder mouwen. Het is 20 graden op haar slaapkamer en koelt ongeveer nog een halve graad af in de nacht. Ik heb ook werkelijk waar geen idee of het goed is of niet.

3 maanden geleden

Hier heeft hij enkel een pyjama en 0,5 tog slaapzak. Het is 21° op zijn kamer.

3 maanden geleden

Hier een romper korte mouw en TOG 0.5 slaapzak met mouwen, en een laken met dekentje, de kamer is 21 graden. Sinds de kamer onder de 23 graden is, heb ik er een dekentje overheen, ze leek het toen wat fris te krijgen.

3 maanden geleden

Al hier een romper korte mouw, pyjama met lange mouwen en 2.0 slaapzak! Zijn kamer is rond de 20 graden. Hij slaapt veel beter sinds de slaapzak dikker is ☺️

3 maanden geleden

Hier sinds vannacht overgegaan op een TOG 2 slaapzak met korte mouwen romper en pyjama, hiervoor was de slaapzak nog TOG 0,5 met lange mouwen. Babyfoon geeft 23 graden aan maar is kouder (denk ik) in haar kamer. In ieder geval vannacht voor het eerst sinds 1,5 week weer doorgeslapen. Misschien toeval, misschien toch kou.

3 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Hier sinds vannacht overgegaan op een TOG 2 slaapzak met korte mouwen rompe ...
Hier idem.

3 maanden geleden

Hier sinds afgelopen nacht een 2,3 tog slaapzak van lodger zonder mouwen en dan romper lange mouw en pyjama broekje

3 maanden geleden

Schrok echt van hoe koud het ineens was vannacht.. heb haar in wollen romper + wollen legging + pyjamapak + 1.0 TOG slaapzak met mouwen gedaan 😅.. de dikke slaapzak van 3.0 ligt ook klaar maar nog niet nodig denk ik.: