13 Reacties
3 maanden geleden
Ik volg.. ze ligt hier namelijk alweer in een romper lange mouw, broek, sokken en winter slaapzak ?! Afgelopen winter was zo erg zoeken dat ik hoopte dat het nu makkelijker zou zijn maar volgens mij heb ik gewoon een koukleum 😅😅
3 maanden geleden
Het ligt denk ik ook aan hoe koud het in de slaapkamer is.
Ik voel vaak ‘s nachts even aan haar nekje, deze mag best wat koeler aanvoelen dan overdag want door slapen zijn ze net wat minder warm dan overdag.
Maar wij wonen in een koud huis en mijn dochtertje heeft een romper, pyjama en winterslaapzak aan (3 tog).
3 maanden geleden
Hier zit hij in een romper, boxpakje en winter slaapzak. Maar ook een koukleum hier.
3 maanden geleden
Hier een t shirt romper, pyjama met broek en lange mouwen en een 1,5 TOG slaapzakje zonder mouwen. Het is 20 graden op haar slaapkamer en koelt ongeveer nog een halve graad af in de nacht. Ik heb ook werkelijk waar geen idee of het goed is of niet.
3 maanden geleden
Hier heeft hij enkel een pyjama en 0,5 tog slaapzak. Het is 21° op zijn kamer.
3 maanden geleden
Al hier een romper korte mouw, pyjama met lange mouwen en 2.0 slaapzak! Zijn kamer is rond de 20 graden. Hij slaapt veel beter sinds de slaapzak dikker is ☺️
3 maanden geleden
Hier sinds vannacht overgegaan op een TOG 2 slaapzak met korte mouwen romper en pyjama, hiervoor was de slaapzak nog TOG 0,5 met lange mouwen. Babyfoon geeft 23 graden aan maar is kouder (denk ik) in haar kamer. In ieder geval vannacht voor het eerst sinds 1,5 week weer doorgeslapen. Misschien toeval, misschien toch kou.