Wij hebben ook een tijdje de nan complete comfort gebruikt. Helaas niet het gewenste effect hier. Stoelgang was vaak nog hard alvorens lopend werd. Ons werd verteld dat het resultaat van deze pap lopend en groen moest zijn… dus ik denk dat de pap zijn werk doet bij jullie 👍🏽
Ik gebruik ook NAN complete comfort, en de stoelgang van mijn dochtertje is donkergroen en zeer loperig. En haar stoelgang stinkt ook immens 🤢 dit zou normaal zijn volgens de kinderarts 😃 het nadeel hiervan is wel dat ze toch wel af en toe een lekkende pamper heeft hierdoor. Maar deze pap werkt bij haar wel heel goed tegen de krampjes en de harde stoelgang. Voorheen maakte ze maar 1x om de 3 dagen stoelgang en nu om de dag 😃👍
Met de luiers van pampers loopt het langs de beentjes naar beneden.
Maar de luiers van het kruidvat houdt dat dan weer goed tegen!
Maar die zijn dan weer niet goed voor pipi die zijn heel snel verzadigd.
Dus in de nacht gebruiken we pampers en overdag kruidvat😂😅
Hier een smal baby´tje, de pampers van pampers vind ik wat breed, waardoor het niet goed aansluit aan de beentjes. Ik moet haar bij stoelgang echt snel verversen of het komt langs haar beentjes 🙈 en de pamper van kruidvat zit wel goed maar daar lekt de stoelgang richting haar naveltje 😅 al een geluk dat ze nooit ´s nachts kaka doet zodat ik haar snel kan verversen overdag 🤣