13 Reacties

5 maanden geleden

Onder narcose op 1 maand en dan recent nog. Ook voor een scan te doen. Beetje zeurender dan normaal maar was wel snel weer als voorheen. Van de eerste keer lag hij een dikke week onder beademing en nog in slaap dus dat weet ik niet zo goed van toen.

5 maanden geleden

Hi! Onze zoon (toen tussen 5 en 7 maanden oud) heeft meerdere narcoses ondergaan. Korte narcoses (1-1,5 uur) geen last van gehad. Wat huilen door de honger omdat ze een x aantal uur niet mogen eten vooraf maar verder niets. Na een flesje was het dan ook direct goed. Hij heeft ook een lange narcose voor operatie van bijna 6 uur heeft wel voor wat slaapproblemen gezorgd de weken erna.

5 maanden geleden

Bij ons was ze 2,5 maand. Voor de narcose wilde ze savonds alleen in de draagzak slapen.. maar na de narcose sliep ze ineens vanaf zeven uur in haar bedje!

5 maanden geleden

Ons zoontje moet ook voor een MRI in september, ben ook erg benieuwd naar ervaringen van andere

5 maanden geleden

Reactie op Cheds

Onder narcose op 1 maand en dan recent nog. Ook voor een scan te doen. Beet ...
En hoe snel was het weer als voorheen?

5 maanden geleden

Reactie op roni12

Ons zoontje moet ook voor een MRI in september, ben ook erg benieuwd naar e ...
Wij op 29 augustus. Waarvoor hebben jullie een MRI?

5 maanden geleden

Reactie op AnneniemD123

Wij op 29 augustus. Waarvoor hebben jullie een MRI?
Ontwikkelingsachterstand (met name aan de linker kant) en een incident met blauw aanlopen/stoppen met ademen. Meer nu ingepland om dingen uit te sluiten.

5 maanden geleden

Ons zoontje moet in oktober ook een MRI alleen hier proberen ze het eerst met slaapmedicatie en als dat niet lukt onder narcose..

5 maanden geleden

Mijn zoontje is toen hij 3,5 maand oud was geopereerd aan zijn schisis (lipsluiting). Opzich ging de nasleep van narcose goed alleen hij was wel enorm aan het zeuren aantal weken met up’s en down’s, alleen toen zat hij ook in sprong 4 en slaapregressie dus tsjah het kan ook daaraan liggen. Ik adviseer om sowieso na narcose altijd even langs osteopaat te gaan. Dat hebben wij ook gedaan. In sept heeft hij weer een operatie en mijn afspraak staat al vast bij de osteopaat in oktober. Ze zitten vol dus neem zo vroeg mogelijk een afspraak.

5 maanden geleden

Reactie op roni12

Ontwikkelingsachterstand (met name aan de linker kant) en een incident met ...
Bij ons is de ontwikkelingsachterstand juist rechts. Het blauw aanlopen hebben wij gelukkig niet

5 maanden geleden

Reactie op Oznr

Mijn zoontje is toen hij 3,5 maand oud was geopereerd aan zijn schisis (lip ...
Bedankt voor je tip! En waarom is dat aan te raden?

5 maanden geleden

Reactie op AnneniemD123

Bedankt voor je tip! En waarom is dat aan te raden?
Gewrichten, spieren enz van baby zijn heel gevoelig. Als een baby onder narcose is, wordt hij opgetild neergelegd enz door artsen. Hierdoor kunnen de spieren en gewrichten vast zitten. Dit is net zoeits als als wij tijdens onze slaap langdurig in 1 positie hebben geslapen, hebben we bijvoorbeeld een stijve nek.

5 maanden geleden

Mijn zoontje is 1x onder narcose geweest en 1x een ruggeprik. Hij was bij de narcose 1,5 maand oud. Hij was de dag erna nog heel erg moe maar verder merkte ik niet veel. Het is gewoon niet leuk om je kleintje zo overgeleverd te zien. Maar verder viel het mij mee!