31 Reacties

2 jaar geleden

Leuk idee, ik heb interesse!

2 jaar geleden

Reactie op marmommm

Leuk idee, ik heb interesse!
Ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd ☺️

2 jaar geleden

Erg leuk!

2 jaar geleden

Ik heb ook interesse!

2 jaar geleden

Ik zou ook graag aansluiten! ☺️

2 jaar geleden

Ik heb jullie een vriendschapverzoek gestuurd. Dan kunnen we via berichten nummers uitwisselen en dan kan ik een groep maken 🥰

2 jaar geleden

Super leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Lyn0820

Super leuk!
Stuur me even een berichtje via hier ☺️

2 jaar geleden

Leuk

2 jaar geleden

Hier ben ik ook in geïnteresseerd!

2 jaar geleden

Leuk
Ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd 😊

2 jaar geleden

Leuk! Doe ik nu allemaal ook al met onze zoon. Dus zou graag aansluiten 😁

2 jaar geleden

Reactie op ZONZEEZOMER

Leuk! Doe ik nu allemaal ook al met onze zoon. Dus zou graag aansluiten 😁
Ik stuur je een vriendschapverzoek 🥰

2 jaar geleden

Wat een leuk idee! Ik ben een tijdje lid geweest van de Kiindspeeltuin toen ik deze richting op ging in het moederschap, maar kon mijn weg er niet altijd vinden. Leuk om in contact te zijn met gelijkgestemden!

2 jaar geleden

Ik wil dit ook echt zoooo graag. Maar mijn man is het er niet mee eens, die is nog een beetje van de oude stempel.

2 jaar geleden

Reactie op RREK

Ik wil dit ook echt zoooo graag. Maar mijn man is het er niet mee eens, die ...
Mijn ervaring is dat een man hier ook een beetje in moet groeien. Mijn man dacht/denkt soms ook “wat is dit nu weer” of “waarom kan het bij ons nou niet “normaal”?” Onze dochter is nu 2 en eigenlijk is hij wel langzaam meegegroeid, al is hij soms nog steeds kritisch of vindt het lastig dat anderen het zo anders doen en hij hier dan ingewikkelde vragen over krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op RREK

Ik wil dit ook echt zoooo graag. Maar mijn man is het er niet mee eens, die ...
Het is jouw wtsp jij kan beslissen aan wie je jouw nummer wilt geven hij ook🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Het is jouw wtsp jij kan beslissen aan wie je jouw nummer wilt geven hij oo ...
Ik heb het niet over nummer geven maar over het gedeelte 'natuurlijke ouderschap'

2 jaar geleden

Leuk! Hier ook complete focus op het natuurlijke ouderschap. (Leven zelf ook al zo goed als natuurlijk, dus waarom onze dochter straks niet?) 🥰 app groep lijkt me erg leuk!

2 jaar geleden

Vind ik ook leuk! Volgens mij kun je hier ook een uitnodiging in plaatsen voor de appgroep zelf. Ik weet alleen niet hoe 🤣 goede tip😄