Hallo lieve allemaal! Ik zou het super leuk vinden om wat meer in contact te komen met mama’s die bezig zijn met natuurlijk ouderschap. Denk bijv aan borstvoeding, samen slapen, child- led, dragen, attachment parenting, wolletjes. Misschien leuk om een appgroep te maken. Mocht dat wat voor je zijn; laat even weten, dan kunnen we nummers uitwisselen en kan ik een groep aanmaken 😊
Wat een leuk idee! Ik ben een tijdje lid geweest van de Kiindspeeltuin toen ik deze richting op ging in het moederschap, maar kon mijn weg er niet altijd vinden. Leuk om in contact te zijn met gelijkgestemden!
Ik wil dit ook echt zoooo graag. Maar mijn man is het er niet mee eens, die ...
Mijn ervaring is dat een man hier ook een beetje in moet groeien. Mijn man dacht/denkt soms ook “wat is dit nu weer” of “waarom kan het bij ons nou niet “normaal”?”
Onze dochter is nu 2 en eigenlijk is hij wel langzaam meegegroeid, al is hij soms nog steeds kritisch of vindt het lastig dat anderen het zo anders doen en hij hier dan ingewikkelde vragen over krijgt.
Leuk! Hier ook complete focus op het natuurlijke ouderschap. (Leven zelf ook al zo goed als natuurlijk, dus waarom onze dochter straks niet?) 🥰 app groep lijkt me erg leuk!