Hallo lieve mama’s
Mijn dochtertje is vorige week 1 jaar geworden en is altijd een hele goede slaper geweest. Ik kon haar wegleggen in bed met flesje en speen en sliep ze direct zonder dat ik erbij moest blijven.
Ze sliep eerst altijd in een co sleeper bij ons op de slaapkamer en nu in haar eigen ledikant op onze slaapkamer.
Ze heeft wel een eigen kamertje maar ik zelf slaap heel onrustig als ik haar niet naast mij heb.
Nu sinds 3 weken wil ze niet meer in haar eigen bed slapen, zodra ik haar erin zet is het gillen en staan. Ik heb geprobeerd haar op te pakken neer te leggen en weinig aandacht te geven maar dit helpt niets.
Zodra ik haar bij mij pak op ons bed slaapt ze direct en maakt ze ook geluidjes van tevredenheid dat ze bij mij ligt als een soort opluchting.
Als ze slaapt leg ik haar in dr eigen bedje maar dan is ze binnen 1 minuut wakker en huilen. Ze wil ook steeds later naar bed het ritme wat we hadden is niet meer, ze wil alleen maar druk doen en spelen.
Op dit moment frustreert het me enorm dat ik haar slaapjes bij haar moet liggen ipv iets voor mezelf te kunnen doen. (Vind haar heel lief maar ben de hele dag met haar thuis)
Ook in de nacht wil ze alleen maar bij ons in bed slapen.
Ik hoop dat jullie tips hebben hoe dit aan te pakken? ☺️😴