3 Reacties

4 maanden geleden

Hetzelfde verhaal als jou, nu ook al 6,5 week geen menstruatie gehad… niet zwanger, nog niet getest maar voel me niet zwanger, voelde ik de vorige keer direct. Ik heb wel het gevoel dat de menstruatie eraan komt, regelmatig krampjes of menstruatiepijn (vanaf het moment dat het zou moeten komen tot nu toe). Heb nu wel 2 drukke weken achter de rug, volgende week weer rustig dus wellicht dat het dan weer komt? Ik geef trouwens wel nog steeds borstvoeding. Heb wel vaker gehad dat er 5 weken tussen zat. Maar zoals nu niet…

4 maanden geleden

Mijn kindje is nu ook 9 maanden. Geef wel nog steeds bv. Na 2 maanden was ik reeds weer ongesteld. 2 cyclussen van 30-37 dagen. Daarna plots cyclussen van 87 dagen. Ook niet zwanger. Maar geef dus wel nog bv. Hormonale disbalans. Maar dit kan bij jou ook nog wel even spelen.

4 maanden geleden

Mijn baby is negen maandag. 3 mnd geleden gestopt met bv. Maand erna ongesteld en deze maand niet. Test was negatief (meteen na het testen) maar toen ik de test smiddags zag liggen in de prullenbak was ie positief. Denk dat het gewoon negatief is want na een kwartier is het onbetrouwbaar.