7 Reacties
4 weken geleden
Reactie op meijer
Waar heb jij nog een afspraak opstaan ?
Bij consultatiebureau heb ik volgende week een afspraak. Daar ga ik het ook even neerleggen. Dat ze bijna niet praat. VVE is voor mij lastig want ze gaat 2 dagen naar kinderopvang. Helaas heb ik niemand die haar vroeg kan ophalen na de peuterspeelzaal.
4 weken geleden
Mijn dochter is vorige week 2 geworden en kan ook nog niet veel woorden zeggen..
Ik maakte me ook erg zorgen om maar bij het 2jaar-gesprekje van de opvang, zeiden ze dat we er (nog) geen zorgen om hoefden te maken. Ze zien dat ze met motoriek weer wat meer voor loopt en kinderen kunnen niet op alles tegelijk ontwikkelen.
4 weken geleden
Een kindje in onze omgeving had dit ook. Bleek problemen met gehoor te hebben en daardoor spraak die achterbleef. Wil zeker niet zeggen dat dit bij jullie zo is hoor! Maar misschien iets om na te vragen. Moet er wel bij zeggen dat hij veel verkouden was, oorontsteking had etc. Hij heeft buisjes gekregen en daarna een mega sprong in zijn spraak gemaakt.
Aan de andere kant snap ik dat je je zorgen maakt, maar elk kindje op zijn of haar eigen tempo. Zolang ze gezond zijn, komt het vanzelf wel!
馃崁馃馃徏
4 weken geleden
Mijn zoontje is vorige week 2 geworden en zegt ook nog niet zo veel woordjes.. komen de laatste tijd wel wat woordjes bij, dus heb de hoop dat het op gang komt!
4 weken geleden
Onze zoon (net 2 geworden) zegt ook alleen nog woorden, geen zinnen
Hoor van veel moeders dat het goed komt