3 Reacties
14 uur geleden
Ja wij hier het zelfde. Kort bed ritueel en gelijk gaan slapen ook de nachten helemaal door en overdag dik 2 uur. Nu is het drama wil alleen op mij slapen tussen de middag. Naar bed gaan in de avond is een feest met een uitgebreid ritueel en dan nog niet willen slapen. Ze valt vaak in slaap op schoot op de stoel in haar kamer en wanneer ik haar terug wil leggen is ze ineens weer wakket en zegt dan ' nee mama nog niet nog even tuffelen' (knuffelen) onderboek gaat hier soms over de romper aan en heb ook wel ondergoed en hemd maar ik heb haar liever in een romper. Verschonen is ook een probleem ze mag altijd wat uitkiezen om vast te houden dan helpt soms anders is het gewoon worstelen want op de wc of het potje wil ze ook niet. Soms helpt het savonds als ik zeg dat ze nog even in haar bed mag spelen want dan valt ze toch zo in slaap.
Groetjessss haha
12 uur geleden
Reactie op Vlm
Ja wij hier het zelfde. Kort bed ritueel en gelijk gaan slapen ook de nacht ...
Zo herkenbaar. Het gaat hier precies hetzelfde. En dat al weken. Ergens voelt het dan wel weer fijn dat je er niet alleen in staat en dat het niet abnormaal is. Maar ik gun jou ook een beetje tijd voor jezelf haha. Sterkte in de strijd 🙈