7 Reacties
één maand geleden
Hier ook een jongetje die voorheen alles at en nu bij warm eten gelijk gaat kokhalzen. Brood gaat ook ineens lastig. Pap, melk en fruit eet hij nog wel. Hij is gewoon vrolijk en slaapt goed. Wel hele dunne ontlasting al een week. Vraag me ook af of dit een fase is of dat hij zich toch niet lekker voelt. Hij heeft geen koorts en ook niet verkouden. Herkent iemand dit?
één maand geleden
Heyy miss kanje in d e tussentijd extra fles aanbieden soms helpt ook kruipfruit in die vindt ze echt heel lekker
één maand geleden
Hier hetzelfde! Sowieso al een hele moeilijke eter en drinker, maar ze heeft weer iets onder de leden dus wil ook helemaal niets behalve de fles. Ik geef maar weer een extra fles en knijpfruit, want dan is het enige dat nog een beetje werkt. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat ze voldoende vocht binnen krijgen. Wij hebben ook geen zin in eten als we ziek zijn en ze halen het wel weer in. Succes 😊 hopelijk gaat het snel weer wat beter.
één maand geleden
Fijn dat jullie kleintjes wel nog knijpfruit willen eten. Als ik het hier probeer belandt het overal behalve in de mond 🙈 ik begin nu ook te merken dat hij al wat is afgevallen. Hopelijk gaat het bij iedereen binnenkort vanzelf beter!