Nog meer kinderen die niet willen liggen bij het verschonen?
Hij krijst het uit als hij op z'n rug moet liggen en probeert zich zo snel mogelijk om te draaien.
Van alles al geprobeerd, iets in de handen. Lampje op het plafond, liedjes aan etc. Niks lijkt succesvol.
Ja, bij ons is die 'fase' nu gelukkig over. Ze wil nu wel gelijk draaien maar is tevreden met iets in haar handen dan blijft ze liggen maar het is twee maand lang drama geweest.
Haha hier ook al zo'n 2/3 maanden draaaamaa. Het begint nu iets minder te worden. Ze blijft nu meestal wel beter liggen als ik speelgoed of mijn mobiel geef. Dit werkte tot voor kort ook allemaal niet. Leuke fase weer 🤣
Met ons zoontje zijn we hem toen staand gaan verschonen. Altijd blijven doen (onwijs handig, ook voor in allerlei situaties verschonen). Nu heeft m'n dochter het ook, maar bij haar is een poepluier echt lastiger verschonen dan bij een jongen. Dat kan staand dus niet.b
Zodra het kan, wil ik over op broekjes denk ik. Maar dat kan hier qua maat nog niet.. mijn partner geeft haar z'n telefoon met filmpje en die houdt ze zelf vast. Niet mijn keuze maar het werkt wel bij hem 🤣 als enige.. soms kijkt ze, soms helemaal niet maar blijft in ieder geval een minuut liggen haha
Wij struggelen hier ook al een paar weken mee. Ons zoontje is ook heel sterk en trekt meteen zijn rug hol en duwt zich heel hard op zijn zij en dan buik. Het enige wat bij mij helpt is ‘gek met hem doen’. Het trekt de aandacht en dan kan ik ondertussen snel handelen.