24 Reacties

4 maanden geleden

Hier nog een mama met hetzelfde probleem :-(.

4 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem, ik zet nu youtube aan op mijn telefoon met dancing fruit 🙈

4 maanden geleden

Ja, bij ons is die 'fase' nu gelukkig over. Ze wil nu wel gelijk draaien maar is tevreden met iets in haar handen dan blijft ze liggen maar het is twee maand lang drama geweest.

4 maanden geleden

Ik dacht dat het aan mij lag maar zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem 😅

4 maanden geleden

Hier ook 🥲

4 maanden geleden

Hier ook. Draait meteen om. Moeten hem altijd afleiden met speelgoed. Hopelijk is de fase snel voorbij hihi

4 maanden geleden

Haha hier ook al zo'n 2/3 maanden draaaamaa. Het begint nu iets minder te worden. Ze blijft nu meestal wel beter liggen als ik speelgoed of mijn mobiel geef. Dit werkte tot voor kort ook allemaal niet. Leuke fase weer 🤣

4 maanden geleden

Zelfs de opvang gaf aan dat het strijden is om hem te verschonen of aan te kleden.

4 maanden geleden

Hier ook! Wij verschonen tegenwoordig staand en heb luierbroekjes

4 maanden geleden

Ik dacht dat alleen ik zo’n adhd baby had 😅 echt het is verschrikkelijk in een honderdste seconde is mevrouw alweer gedraaid

4 maanden geleden

Blij dat ik niet de enige ben 😂

4 maanden geleden

Kan ook tandjes zijn, de druk kan pijn doen.. net als met oorpijn..

4 maanden geleden

Met ons zoontje zijn we hem toen staand gaan verschonen. Altijd blijven doen (onwijs handig, ook voor in allerlei situaties verschonen). Nu heeft m'n dochter het ook, maar bij haar is een poepluier echt lastiger verschonen dan bij een jongen. Dat kan staand dus niet.b

4 maanden geleden

Hier ook ineens sinds 2 weken.. soms helpt wat afleiding maar meestal is het jammeren

4 maanden geleden

Die van mij gaat nu ineens zichzelf naar boven schuiven. Dus dan ben ik bezig met een poepluier en dan verschuift ze zich al krijsend, poep overal 😅😂

4 maanden geleden

Zodra het kan, wil ik over op broekjes denk ik. Maar dat kan hier qua maat nog niet.. mijn partner geeft haar z'n telefoon met filmpje en die houdt ze zelf vast. Niet mijn keuze maar het werkt wel bij hem 🤣 als enige.. soms kijkt ze, soms helemaal niet maar blijft in ieder geval een minuut liggen haha

4 maanden geleden

Wij struggelen hier ook al een paar weken mee. Ons zoontje is ook heel sterk en trekt meteen zijn rug hol en duwt zich heel hard op zijn zij en dan buik. Het enige wat bij mij helpt is ‘gek met hem doen’. Het trekt de aandacht en dan kan ik ondertussen snel handelen.

4 maanden geleden

Reactie op Elisabeth93

Zodra het kan, wil ik over op broekjes denk ik. Maar dat kan hier qua maat ...
Je hebt van pampers al maatje 3 luiers. Oa bij bol te koop. Ik heb ze ook om deze reden maar probeer nog wel vaak de gewone luiers eerst om te doen...

4 maanden geleden

Reactie op Elisabeth93

Zodra het kan, wil ik over op broekjes denk ik. Maar dat kan hier qua maat ...
Ik vind de broekjes juist mega onhandig. Maar kan aan mij liggen.

4 maanden geleden

Reactie op Jaja1989

Ik vind de broekjes juist mega onhandig. Maar kan aan mij liggen.
Ohh echt? Why? Ik heb ze nog niet geprobeerd i.v.m. de maat dus heb geen idee haha! Leek me handig