15 Reacties

5 maanden geleden

Hahaha ik heb dit ook😂😂 Ik word er zo gek van! Ik heb ‘curtain bangs’ laten knippen. Zo valt dat over mijn ‘stekeltjes’ waardoor het er enigszins oke uit ziet (als ik mijn haren doe).

5 maanden geleden

Vastplakken op de rest van je haar misschien? Dat kan je doen door haarspray erop te spuiten en ze dan met zon grote make up kwasten op de rest van je haar te borstelen/strijken.

5 maanden geleden

Reactie op eline199

Vastplakken op de rest van je haar misschien? Dat kan je doen door haarspra ...
Met haarlak schiet het ook na een uur of wat weer omhoog 😂😅

5 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Hahaha ik heb dit ook😂😂 Ik word er zo gek van! Ik heb ‘curtain bangs’ l ...
Dit is ook een overweging voor mij inderdaad, heb echt een enorm voorhoofd 😂 dus is sowieso al een goed idee. Alleen wil ik dus voor de bruiloft mn haar krullen.. 😅

5 maanden geleden

Ik heb bij de action zo een haarmascara en dit lijkt het wel vast te plakken maakt het wel een beetje vettig. Ik accepteer de pluis maar🤣

5 maanden geleden

Reactie op IreenK

Dit is ook een overweging voor mij inderdaad, heb echt een enorm voorhoofd ...
Je kunt het alsnog krullen? Doe je je haren half opsteken, achterkant gekruld en voorkant curtain bangs?

5 maanden geleden

Oooh stom hè, die haartjes!! Misschien aan je kapper vragen? Wellicht heeft die nog goeie tips?

5 maanden geleden

Herkenbaar hier ook twee enorm uitstekende plukken duivelsoortjes noem ik ze maar

5 maanden geleden

Hahahha ken je de Hollandse Kuifhoen?? Zo voel ik mij ook 🤣🤣

5 maanden geleden

En zo'n soort kuif maken en die minihaartjes vastplakken? Als het dan wat losschiet, valt het wat minder op. Btw, herkenbare haartjes. Ik heb ook veel babyhaar nu, maar bij mij valt het wel naar beneden

5 maanden geleden

Reactie op AnneniemD123

En zo'n soort kuif maken en die minihaartjes vastplakken? Als het dan wat l ...
Dit is vast heel mooi bij veel vrouwen, maar ik heb al een voorhoofd breder dan 5 vingers 🫣 ik denk dat ik de haar aanzet gewoon maar iets ga touperen zodat ik volume heb.. en dan zou het iets minder op moeten vallen 🤞🏼

5 maanden geleden

Even oefenen voor die tijd? Dus niet het kapsel wat je in gedachten hebt pas op de dag maken. Maar evt paar dagen van te voren ook. Anders even langs de kapper, vragen wat zij denkt. Evt daar je haar laten doen. (Mijn ervaring is ook als de kapper het krult het beter blijft zitten dan als ik het zelf krul). En als je haar toch te eigenwijs is, halverwege de bruiloft of ervoor al. Jij bent de enige die het ziet, de anderen zien het toch niet. Kun je in je achterhoofd houden😊 Succes! En geniet van de dag!

5 maanden geleden

En hoe gaat het inmiddels met de babyharen? Is het al beter geworden voor de bruiloft binnenkort?

5 maanden geleden

Reactie op Livelli

En hoe gaat het inmiddels met de babyharen? Is het al beter geworden voor d ...
Nee is nog steeds drama hahaha! Al begint het nu eindelijk lang genoeg te worden om met haarlak vast te plakken 😅

5 maanden geleden

Reactie op IreenK

Nee is nog steeds drama hahaha! Al begint het nu eindelijk lang genoeg te w ...
Haha gelukkig maar! Dan zal het over 2 weken vast goed komen!