Help!! Ik heb over een maand een bruiloft, en ik heb gewoon zoveel nieuw haar dat ik eruit zie als een weet ik veel wat 😅😂
Nu ben ik wel van plan mn haar met veel volume te doen, maar weet ook dat als het heet is het sws in een staart oid beland…
Iemand tips over hoe ik dat oncontroleerbare haar kan temmen ? Het staat namelijk ook echt recht omhoog.
Oh en ik ga sws zweten, heb altijd al last gehad van overmatig zweten. Dus vastplakken op mn voorhoofd is ook geen optie 🫣
(Op de foto valt het nog mee, morgen wasdag dus is vrij vet nu 🤣)
Hahaha ik heb dit ook😂😂 Ik word er zo gek van!
Ik heb ‘curtain bangs’ laten knippen. Zo valt dat over mijn ‘stekeltjes’ waardoor het er enigszins oke uit ziet (als ik mijn haren doe).
Vastplakken op de rest van je haar misschien? Dat kan je doen door haarspray erop te spuiten en ze dan met zon grote make up kwasten op de rest van je haar te borstelen/strijken.
Hahaha ik heb dit ook😂😂 Ik word er zo gek van!
Ik heb ‘curtain bangs’ l ...
Dit is ook een overweging voor mij inderdaad, heb echt een enorm voorhoofd 😂 dus is sowieso al een goed idee. Alleen wil ik dus voor de bruiloft mn haar krullen.. 😅
En zo'n soort kuif maken en die minihaartjes vastplakken? Als het dan wat losschiet, valt het wat minder op.
Btw, herkenbare haartjes. Ik heb ook veel babyhaar nu, maar bij mij valt het wel naar beneden
En zo'n soort kuif maken en die minihaartjes vastplakken? Als het dan wat l ...
Dit is vast heel mooi bij veel vrouwen, maar ik heb al een voorhoofd breder dan 5 vingers 🫣 ik denk dat ik de haar aanzet gewoon maar iets ga touperen zodat ik volume heb.. en dan zou het iets minder op moeten vallen 🤞🏼
Even oefenen voor die tijd? Dus niet het kapsel wat je in gedachten hebt pas op de dag maken. Maar evt paar dagen van te voren ook.
Anders even langs de kapper, vragen wat zij denkt. Evt daar je haar laten doen. (Mijn ervaring is ook als de kapper het krult het beter blijft zitten dan als ik het zelf krul).
En als je haar toch te eigenwijs is, halverwege de bruiloft of ervoor al. Jij bent de enige die het ziet, de anderen zien het toch niet. Kun je in je achterhoofd houden😊
Succes! En geniet van de dag!