4 Reacties
5 maanden geleden
Helemaal niks... en dat is echt heel vervelend. Hoe meer aandacht je de kleine geeft of aanraakt hoe erger het wordt. Wat wij deden was in de buurt blijven maar niet in het zicht. Want ze kunnen wel zien en voelen maar niet echt reageren...
Zodra je kindje eruit is knuffelen en de volgende dag weten ze er zelf niks meer van!
Sterkte ermee... het komt goed.
5 maanden geleden
Ons zoontje van 3,5 heeft dit echt al ruim 2 jaar op dagen dat hij echt oververmoeid is. Er staat overal online dat je hem niet wakker moet maken, echter werkt dat bij ons wel het beste. Doen we dit niet, dan blijft hij er namelijk heel lang in. Hij kan zich er trouwens zelf nooit iets van herinneren hoor. Ze merken er niks van, alleen voor ons is het heel naar. Het is echt hartverscheurend huilen.
5 maanden geleden
Mijn oudste zoon heeft dit ook sind hij 1.5 jaar is ongeveer. Ondanks het advies hem niet op te tillen doe ik het toch wel. Dan duurt het maar wat langer maar ik vind het zielig om hem hier alleen in te laten zitten.
Hier is het als hij een paar dagen wat slechter slaapt. Je kan er helaas niet zoveel aan doen maar het is verschrikkelijk.. alsof ze op dat moment bezeten zijn oid