13 Reacties

2 maanden geleden

Hii, Nee, wij gebruiken bijna niet meer. Het is nu een speelgoed box geworden. Ze is meer op de grond dan in de box. Mijn dochter is 10 maanden. Ze heeft bijna geen gebruik van gemaakt helaas.

2 maanden geleden

Bij m’n zoontje gebruikt tot hij er uit kon klimmen.. en dat zijn we nu weer van plan met onze dochter 😅 soms moet ze echt even beschermd worden voor haar broer, of voor zichzelf haha. Gelukkig vind ze het over het algemeen wel prima. Als het maar niet te lang is..

2 maanden geleden

Nee eigenlijk vanaf moment dat hij kon kruipen weg gedaan.

2 maanden geleden

Nu met 10 maanden weggedaan bij mn dochter gebruikte hem amper en zoontje helemaal niet gebruikt

2 maanden geleden

Eigenlijk niet gebruikt en nu met 10 maanden weer terug gezet nu hij kan kruipen, zodat hij daar even in kan als ik even boven moet tandenpoetsen oid.

2 maanden geleden

Ik gebruik hem als ik even naar de wc moet bijvoorbeeld. Soms gaat hij spelen, soms vindt hij het niks Maar soms vindt ik het fijn om hem dus even veilig weg te kunnen zetten.

2 maanden geleden

Vrij snel weggedaan, en ingeruild voor een fijne grote grond box waar hij zich goed in kan vermaken en ik even iets gedaan krijg😆

2 maanden geleden

Met 10 maanden weggedaan omdat we gingen verhuizen. Maar hij vond het ook niet altijd meer even leuk. Nu kan hij lekker rondkruipen en vind het heerlijk!

2 maanden geleden

Wij gebruiken m nog! Soms zit ze heerlijk een half uur rustig te spelen in de box. Even lekker rustig in een kleine omgeving. 💖

2 maanden geleden

Wij gebruiken hem nog best veel. S ochtends krijgt hij daar liggend zn flesje melk en daarna even spelen en zodra hij weer thuis komt gaat hij ook vaak in de box. Hij heeft een grote broer die ook zijn ruimte wil en niet altijd kleine broer overal bij weg moet houden dus wij houden hem nog even... zelfs mijn ouders die zo nu en dan oppassen hebben de box van zolder gehaald omdat meneer anders overal aan gaat zitten of je achterna komt en ze de handen wel eens vrij moet hebben om wat voor reden ook...

2 maanden geleden

Eigenlijk alleen als ik even iets boven moet doen of tijdens het koken bijvoorbeeld. Eigenlijk niet meer voor lange tijd. We hebben zo'n speelmat van foam dus daar zet ik hem verder lekker op, niet dat hij daar netjes op blijft spelen maar dat geeft niet haha. Ik blijf hem denk ik gebruiken tot hij er uit kan klimmen.

2 maanden geleden

Wij hebben de box een paar maanden geleden de deur al uit gedaan. Hier speelt ze lekker op de grond (moeten we wel actief bij blijven anders gaat ze richting het water en de brokken van de katten 😅), en als we echt de handen vrij moeten hebben zetten we haar even in de stoel.

2 maanden geleden

In de normale box kon ze wel zoet in spelen maar niet zo lang, ze voelde zich ook opgesloten en ging huilen. Maar we hebben nu een grondbox, drie keer zo groot als de normale box en ze vindt het heerlijk! Ze kan lekker kruipen en langs de rand staan. Ze houdt het hier veeeel langer in uit en je hoeft niet steeds achter dr aan te hollen. Ik vind het echt een succes. Nadeel is dat het natuurlijk wel je woonkamer opslokt en je denk ik wel wat ruimere woonkamer moet hebben of iig iets opofferen wat er nu staat.