8 Reacties

4 maanden geleden

Ik geef geen borstvoeding trouwens

4 maanden geleden

Ik geef wel borstvoeding, maar ook PCOS. Toevallig was ik laatst bij de gynaecoloog en die zei dat ik nog duidelijk het PCOS beeld op de echo had. Dus snel zelf dat het nog lang kan duren 😅

4 maanden geleden

Ik geef wel bv en sinds begin augustus afgebouwt naar 1 voeding, en na 3 weken kwamen ze door. Ik had al gehoord dat ze heftig konden zijn de eerste keer, en wat waren die idd heftig! Ik heb wel geen problemen anders zoals PCOS... Wij hopen dan ook binnenkort terug te kunnen proberen voor een 2de kindje 🥰

4 maanden geleden

Kindje is 9 maanden en ook nog niet ongesteld :) geef wel bv

4 maanden geleden

Hier ook PCOS en ook nog niet ongesteld.. voorheen werd ik 1 a 2 x per jaar ongesteld. De zwangerschap was dan ook een lang en medisch traject. Ik had heel erg gehoopt dat de zwangerschap een soort ‘reset’ zou geven in de hoop dat de volgende zwangerschap een minder heftig traject zou worden. Maar ik vrees dat dat niet het geval gaat zijn 😢

4 maanden geleden

Ik ook pas 2 weken geleden, 3 weken nadat ik gestopt ben met bv. Ze is nu bijna 10 maanden

4 maanden geleden

Reactie op Anbaby2023

Hier ook PCOS en ook nog niet ongesteld.. voorheen werd ik 1 a 2 x per jaar ...
Ik hoopte ook op een soort reset, maar daar lijkt het niet op 😢 Off topic maar met welke behandeling ben je uiteindelijk zwanger geworden? Wij hebben OI, IUI geprobeerd en uiteindelijk zwanger geworden met ivf

4 maanden geleden

Hoi dames, ik was ook aan het piekeren dat ik nog steeds niet ongesteld was geworden. Precies met 10mnd ben ik eindelijk ongesteld geworden. En dat was precies het moment toen mijn zoontje slaapregressie en een sprongetje had en begon mijn moedermelk te weigeren. Ik dacht dagen dat het daardoor kwam, maar plots werd ik dus ongesteld. De smaak van moedermelk veranderd paar dagen ervoor. Dus begin hij melk te weigeren (gekolft melk of borst), weet dan dat je binnenkort ongesteld wordt. Ik had dit ook bij mijn eerste zoontje die vlak voor mijn ongesteldheid mijn borst ging weigeren en niet veel ging drinken. Toen mijn tweede dit deed 2w terug had ik het nog niet door, maar nu is het kwartje gevallen. Om jullie gerust te stellen, mijn vriendin is pas na 1 jaar ongesteld geworden. Dus het is echt normaal als je bv geeft en nog niet ongesteld bent geworden.