43 Reacties

2 maanden geleden

Zeker! Soms zelfs 2, die is ze nu aan het drinken 馃槄

2 maanden geleden

Ja hoor, heeft letterlijk nog nooit doorgeslapen hier! Afgelopen tijd gaat het beter, dan wil hij nog een voeding rond 22:00 en komt "pas" weer om 5:00. Slaapt daarna nog wel een uurtje of twee verder. Maar die gedeelde smart die voel ik wel!

2 maanden geleden

Hier ook nog 2, en denk 5 nachten maar 1 nachtvoeding gehad

2 maanden geleden

Soms! Maar dan probeer ik een verdunde fles te geven bv 90 cc met 2 schepjes on 4.30 en soms komt ze dan om 6.00 dan geef ik 90 cc met 3 schepjes end at telt dan als volledige ochtendvoeding ivm die nacht. En een boterham er dan bij..anders word t al snel te veel ben ik bang

2 maanden geleden

Hier ook nog hetzelfde. Ene nacht wel en andere nacht niet. We hebben wel iedere keer de fles kleiner gemaakt en hij zit dan nu op een flesje van 30cc, waar hij eerst 1-2 flessen van 180cc nog wegdronk. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat馃槈

2 maanden geleden

Hier meerdere voedingen nog. Geloof gemiddeld 5 al is het wel bv. Voor mijn gevoel gaat het ook nog wel even duren 馃槄

2 maanden geleden

Yup, ze heeft een tijd volle nachten geslapen, maar nu komt ze weer voor een nachtvoeding. We hebben wel eens geprobeerd een kleinere fles te geven, maar toen kwam ze om 5.00 uur al in plaats van 8.00 uur.

2 maanden geleden

Hier zelden doorgeslapen , komt zeker 1 en soms 2 keer per nacht. Over 2 weken word ze al 1, had dus verwacht iets meer nachtrust te hebben nu 馃槺

2 maanden geleden

Reactie op Tammie55555

Hier zelden doorgeslapen , komt zeker 1 en soms 2 keer per nacht. Over 2 we ...
Haha nou, anders wij wel. Mijn man en ik zijn beide slaapkoppen, dus we hadden gehoopt die genen door te geven 馃槄

2 maanden geleden

Hier ook nog elke nacht tussen 3 en 5 en dan krijgt hij rond 10 uur ook al een droomvoeding. Meneer is dan ook minstens 1/1,5 uur wakker en wij dus ook馃槄 Ik hoor in mijn omgeving iedereen alleen maar zeggen oh slaapt hij nog niet door?! Alsof het zo raar is ... maar voor de herkenning fijn dat we niet alleen zijn! Hoop wel dat het doorslapen snel mag komen馃檲

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Hier meerdere voedingen nog. Geloof gemiddeld 5 al is het wel bv. Voor mijn ...
Respect dat jij nog overeind staat!!

2 maanden geleden

Reactie op Claire0608

Soms! Maar dan probeer ik een verdunde fles te geven bv 90 cc met 2 schepje ...
Ik vraag me dus ook af of het niet teveel is, die nachtvoeding. Want je hoort/leest dat ze die nachtvoeding niet meer nodig hebben. Maar zonder gaat ze gewoon echt niet meer slapen en is het dikke drama. We kunnen haar dan gewoon echt niet meer wegleggen, dus ja, dan maar de fles erin. Meestal lukt 150+5, maar zoals vannacht na een uur rommelen nog maar 60+2 erbij gegeven. Ze krijgt sowieso nog 4 flessen overdag, terwijl ze over 3 weken 1 wordt.

2 maanden geleden

Hier een jongetje dat in zijn 11 maanden lange leven pas 1 keer door heeft geslapen. Op een gemiddelde nacht komt hij om 23:00, 2:00 en 5:00 voor een voeding. Ik heb me er maar gewoon bij neergelegd, ipv te proberen hem op een andere manier weer in slaap te krijgen geef ik gewoon de borst zodat we zo snel mogelijk weer slapen. Ik kan me wel voorstellen dat dat met kunstvoeding iets anders is omdat je daar niet te veel van mag geven. Maar goed wel veel herkenning dus en het schijnt heel normaal te zijn, ookal vertelt niemand je dat van te voren....

2 maanden geleden

Reactie op Spirit

Ik vraag me dus ook af of het niet teveel is, die nachtvoeding. Want je hoo ...
Fysiek gezien hebben ze het niet nodig.. maar fysiek gezien kunnen wij ook dagen zonder eten en drinken.. alles op z鈥檔 tijd en het mag zeker nog op deze leeftijd 鉂わ笍 ze groeien nog zo hard en dan 12 uur zonder voeding is voor veel gewoon nog niet haalbaar.

2 maanden geleden

Hier ook nog nooit doorgeslapen en nog meerdere nachtvoedingen elke nacht. Al geef ik wel borstvoeding, dus dat is misschien net anders. Ik geef me er maar aan over. Alles op zijn tijd.

2 maanden geleden

Hier ook weer vaker wakker s nachts terwijl ze daarvoor door sliep. Vaak ergens tussen 2 en 5 een flesje. Ik heb nu een flesje met handvatten (kruidvat), die geef ik en ga dan zelf ook weer in bed liggen. Zij drinkt en valt daarna weer terug in slaap. Al met al duurt de hele nachtelijke onderbreking nog geen 5 minuutjes. Enige nadeel is dat ik het bedje wat vaker moet verschonen omdat het flesje een beetje kan lekken als die nog niet helemaal leeg is maar mijn dochter al slaapt.

2 maanden geleden

Hier komt de kleine meid ook nog vaker per nacht. Ik geef borstvoeding dus misschien dat het daarom vaker is. Komt uiteindelijk wel goed denk ik dan.

2 maanden geleden

Yep, same! Mijn baby van bijna 11 maanden heeft nog nooit doorgeslapen. Hij zit minstens nog 3 keer aan de borst tussen 22:00 en 7:00. Ik hoop ook maar dat het niet erg is en het vanzelf beter wordt. Ik slaap i.i.g. wel lekker snel weer in door de borstvoeding hormonen 馃き

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Fysiek gezien hebben ze het niet nodig.. maar fysiek gezien kunnen wij ook ...
Dat is natuurlijk zo! Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar met al het groeien en ontwikkelen, is het misschien helemaal niet zo gek 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Spirit

Respect dat jij nog overeind staat!!
馃槄 ik moet wel. Met momenten is het wel echt pittig. En zonder samen slapen red ik het ook niet.