6 Reacties

4 maanden geleden

Elk uur schreeuwend wakker worden was hier een oorontsteking. Met 9 maanden zitten ze ook in een slaapregressie.. Pittig hoor, hopelijk wordt het snel beter 😘. Ik kan het boek zachte nachten aanraden. Gaf mij wat rust

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Elk uur schreeuwend wakker worden was hier een oorontsteking. Met 9 maanden ...
Die ben ik ook aan het lezen en is inderdaad echt een goed boek! Hier zijn de nachten ook nog steeds pittig en worden nu weer slechter. Leuk zo'n slaapregressie... Het boek geeft mij ook veel hou vast en inzicht in dat het allemaal normaal is.

4 maanden geleden

Hier ook eentje. Toevallig vannacht ook weer zo’n nacht gehad. Ik geloof dat ik iedere 45 minuten hem wel aan de borst heb gehad. Nu is hij overdag momenteel ook heel huilerig. Dus ik zit aan tandjes te denken

4 maanden geleden

Ik kan niet goed inschatten bij hem of we naar de dokter moeten voor een ontsteking of niet want sinds zijn geboorte heb ik nie langer als drie uur aan een stuk geslapen

4 maanden geleden

Reactie op Nsb

Ik kan niet goed inschatten bij hem of we naar de dokter moeten voor een on ...
Misschien kan je een keer pijnstillers geven voor het naar bed gaan? Normale dosis! Als hij last heeft van iets dan helpt het en kan je zelf ook wat bijslapen. Als het niet helpt dan is een keertje onterechte pijnstillers op deze leeftijd echt geen probleem. Ik moet wel helaas zeggen dat er ook behoorlijk wat babys zijn waarbij wat je beschrijft normaal is. Hoe gaat het slapen overdag?

4 maanden geleden

Reactie op Nsb

Ik kan niet goed inschatten bij hem of we naar de dokter moeten voor een on ...
Hier is 3 uur aan een stuk slapen ook een uitzondering! Ook voor hij de huisarts geweest en die zei tja wat je beschrijft is voor mij niet alarmerend.. hij had het zelf ook bij een van z’n kinderen gehad zei hij. Tot 11 maanden hebben ze elke nacht verdeeld om toch beide aan beetje slaap te komen 🙄. Ik heb ook een keer een zetpil geprobeerd maar hier had het dus ook geen effect. Hij heeft gewoon veel nabijheid nodig en dat wordt met de leeftijd vanzelf minder. Even accepteren en kijken of hij af en toe ergens kan slapen (als je dat zelf wil natuurlijk). Hier gaan we dat binnenkort ook doen om te kijken hoe dat gaat