26 Reacties

6 maanden geleden

hoi hoi, jij bent zeker niet enige mijn dochter wilt ook bijna niks eten ik doe alles met moeite geven. Ik heb ook gesprek nu met de huisarts en consultatiebureau. succes hopelijk gaan ze toch eten van mij is ook bijna 8 maanden 😕

6 maanden geleden

Hier ook, bijna 8 maanden en wil enkel melk. Totaal geen interesse in eten. Op alle manier aangeboden.. Willen jullie laten weten als je de gouden tip krijgt van de arts. Wij zijn op dit moment op vakantie en kunnen nog geen arts bezoeken.

6 maanden geleden

Mijne is net 8maanden en wilt ook nog steeds niet draait zijn gezicht en begint te krijsen als ik het weer probeer aan te bieden. Ik doe het wel elke dag sinds hij 4maanden is. Heb gesprek gehad met cbarts die adviseerde om te blijven aanbieden maar nu 3 keer op een dag inplaats van 1keer.

6 maanden geleden

Ergens ben ik zo blij dat ik niet de enige ben, maar aan de andere kant ook weer zo rot dat jullie dit moeten meemaken, want weet als geen ander hoe frustrerend dit kan zijn. Ik zal doorgeven wat de arts zei @Sheem1 heeft de arts nog iets gezegd over ijzer tekort? Zoiets las ik online,

6 maanden geleden

Reactie op faatjemar

Ergens ben ik zo blij dat ik niet de enige ben, maar aan de andere kant ook ...
Ja echt super frustrerend, voor als je echt alles hebt geprobeerd. Echt geen idee wat de oorzaak kan zijn. Let me know. ❤️

6 maanden geleden

Die van mij toont ook niet altijd veel interesse. De ene dag meer dan de andere maar meer dan een paar happen is het niet. Hij wil ook zeker geen lepel in de mond, wil alles zelfs doen. Ik las ergens dan melk de hoofdvoeding is tot een jaar en van bekenden van mij hoorde ik dat hun kindjes ook pas later dus tegen een jaar beter gingen eten. Je kunt ze denk ik ook moeilijk dwingen dan krijg je denk ik juist problemen met eten later. Wat ik hier doe is een paar keer per dag wat bieden zoals broodkorst of een stuk fruit of groente en hem zelf laten bepalen wat hij ermee doet.