22 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Tineke29
Hier net zo! 1 troost... Onze eerste had dat ook (nu 3) en aan hem merken w ...
Gelukkig! Herinner je je nog op welke leeftijd het ongeveer beter ging?
18 dagen geleden
Reactie op Tineke29
Hier net zo! 1 troost... Onze eerste had dat ook (nu 3) en aan hem merken w ...
Hier idem! Mijn oudste (nu 11 en de eerste jaren elke week een ander kdv virus) is echt zelden echt ziek. Wel licht verkouden, maar niet ziek genoeg om thuis te blijven (tot haar grote teleurstelling).
De baby gaat nu ook van de ene snotneus/rochelhoest naar de andere, maar ik zie het inderdaad ook als flinke weerstand opbouwen.
18 dagen geleden
Hier is het ook op en af momenteel. Zelfs nu op zijn verjaardag echt goed ziek. Gisteren van de opvang moeten halen. Had helemaal een traktatie in elkaar geknutseld en de foto’s zijn zo zielig. Mijn arme jongen.
Vinden jullie het ook zo lastig in te schatten wanneer de je huisarts moet bellen? Ben al drie keer geweest deze maand 🙈
18 dagen geleden
Reactie op Anoniem20232023
Hier is het ook op en af momenteel. Zelfs nu op zijn verjaardag echt goed z ...
Ik denk dat jij als moeder je kindje het beste kent en voor jezelf het beste weet wanneer je aan de bel moet trekken en om hulp vragen. En of dat nou 1x per jaar is, of 10x per maand. Als jij de situatie met je kindje niet vertrouwt, doe je er goed aan de huisarts te contacten.
17 dagen geleden
Jaa hier ook. En als het geen virus oid is zijn het tandjes die doorkomen waar ze koorts en niet lekker van is. En dat al vanaf september. Hoop dat het snel klaar is
17 dagen geleden
Geen tips, wel herkenbaar.... Zo vermoeiend want hier resulteert dat in slecht slapen en de hele dag vast gehouden willen worden. Pittig .....
17 dagen geleden
Reactie op Ninaschuurman
Geen tips, wel herkenbaar.... Zo vermoeiend want hier resulteert dat in sle ...
Hier ook! Ik krijg niets meer gedaan op een dag..
17 dagen geleden
Reactie op Jen19901
Ja hier eveneens herkenbaar. Baal ook zo van het feit dat je weer dag kdv v ...
Ja frustrerend he! Wij nemen afwisselend verlof en hebben het geluk dat de grootouders ook regelmatig een dagje extra oppassen
17 dagen geleden
Reactie op Novemberbaby1
Ja frustrerend he! Wij nemen afwisselend verlof en hebben het geluk dat de ...
Wat fijn! Die optie hebben wij helaas niet. Ik dacht dat ik ouderschapsverlof hiervoor op kon nemen maar dat kan ik alleen inzetten met algehele roosterwijziging.... maar ik houd op deze manier heel weinig vakantiedagen voor daadwerkelijk vakantie over.. 🙄