18 Reacties
één maand geleden
Onze dochter is nu 1 en vooral met de grove motoriek enorm traag. Ze is gister begonnen met tijgeren maar over het algemeen rolt ze alleen maar. Zelfstandig tot zit komen lukt haar ook nog niet. Ze gaat wel op haar zij liggen maar dat is het ook. Ze is meer ontwikkeld op de fijne motoriek.
één maand geleden
Mijn dochter is onlangs 1 geworden en kan ook nog niet kruipen. Het tijgeren wat ze doet lijkt meer alsof ze een vis op het droge is en van liggen naar zitten kan ze ook nog niet. Ze rolt wel de hele kamer door maar kruipen ho maar. Ik maak me er niet druk om, met de fijne motoriek is de daarentegen wel al verder dus dat kruipen komt wel.
één maand geleden
Ik weet niet hoe ver hij is met babbelen of eerste woordjes maar ieder kind is anders hè. Heb zo'n gevoel dat onze dochter veel later gaat zijn met praten vergeleken met andere kindjes, terwijl ze wel al zelfstandig loopt. Is van 30 Nov dus bijna 1. Volgens mij hoef je pas aan de bel te trekken als een kindje met 2 jaar nog niet loopt bijvoorbeeld.. en zelfs dan hoeft het niets te betekenen natuurlijk.
één maand geleden
Hier ook niet kruipen en ook pas sinds 2 weken zelfstandig tot zit. Ze liet even een paar dagen voor haar 1e verjaardag zien dat ze zelfstandig kon zitten. En nu maakt ze ineens veel sprongen. Ze wil nu ook ineens staan en over obstakels klimmen enzo. Onze fysio zei al: het lijkt alsof ze nu even een flinke inhaalslag aan het maken is.
één maand geleden
Mijn zoontje kruipt ook niet. Hij is nu net 1. Sind sinds een week staat hij graag (in bed, de box, aan de bank) en sindsdien gaat hij ook heel soms even zitten. Maar liefst niet te lang want tijgeren is blijkbaar veel leuker.
één maand geleden
Onze dochter is ook net 1 en kruipt nog niet en kan ook nog niet zelfstandig zitten. Ze rolt wel van rug op haar buik, draait rondjes op haar buik en duwt zichzelf naar achteren. Verder gaat ze al wel in kruiphouding op haar knieën, maar laat zich dan weer 'vallen' op haar buik.
één maand geleden
Reactie op koolwitje1993
Onze dochter is ook net 1 en kruipt nog niet en kan ook nog niet zelfstandi ...
Na een bezoek aan de chiropractor ging ze pas in kruiphouding trouwens! Ze had veel spanning in haar lichaam.
25 dagen geleden
Reactie op Anne_deVries89
Mijn zoontje kruipt ook niet. Hij is nu net 1. Sind sinds een week staat hi ...
Hier echt precies hetzelfde nu!