18 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje ging pas kruipen met 11.5 maand en zelf zitten met 11 maand

één maand geleden

Hier ook een jaar maar ook nog niet kruipen of zelfstandig tot zit komen. De fysio is wel betrokken omdat ze ook achteraf niet goed kon bewegen doordat haar eerste nekwerveltje niet goed kon bewegen.

één maand geleden

Hier ook beide nog niet. Maar hier zijn wel meerdere instanties bij betrokken. Denk dan vooral aan fysio.

één maand geleden

Hier ook niet kruipen, maar hij komt wel zelfstandig tot zit en schuift op zn billen de woonkamer door

één maand geleden

Ons zoontje is met 11 maanden gaan kruipen ,uit het niets supersnel..dus maak je niet te druk en probeer vooral spelenderwijs de bewegingen uit te lokken. En er zijn ook kindjes die het kruipen over slaan

één maand geleden

Onze dochter is nu 1 en vooral met de grove motoriek enorm traag. Ze is gister begonnen met tijgeren maar over het algemeen rolt ze alleen maar. Zelfstandig tot zit komen lukt haar ook nog niet. Ze gaat wel op haar zij liggen maar dat is het ook. Ze is meer ontwikkeld op de fijne motoriek.

één maand geleden

Mijn dochter is onlangs 1 geworden en kan ook nog niet kruipen. Het tijgeren wat ze doet lijkt meer alsof ze een vis op het droge is en van liggen naar zitten kan ze ook nog niet. Ze rolt wel de hele kamer door maar kruipen ho maar. Ik maak me er niet druk om, met de fijne motoriek is de daarentegen wel al verder dus dat kruipen komt wel.

één maand geleden

Hier wel tijgeren en staan aan de tafel. Kruipen niet en zelfstandig zitten ook niet. Hij lijkt dat ook totaal niet interessant te vinden. Ik vermoed dat hij het kruipen over gaat slaan.

één maand geleden

Mijn zoontje is maandag 1 geworden en kan tijgeren en sinds deze week zelf tot zit komen.. alles op z'n tijd ❤️

één maand geleden

Ik weet niet hoe ver hij is met babbelen of eerste woordjes maar ieder kind is anders hè. Heb zo'n gevoel dat onze dochter veel later gaat zijn met praten vergeleken met andere kindjes, terwijl ze wel al zelfstandig loopt. Is van 30 Nov dus bijna 1. Volgens mij hoef je pas aan de bel te trekken als een kindje met 2 jaar nog niet loopt bijvoorbeeld.. en zelfs dan hoeft het niets te betekenen natuurlijk.

één maand geleden

Hier ook niet kruipen en ook pas sinds 2 weken zelfstandig tot zit. Ze liet even een paar dagen voor haar 1e verjaardag zien dat ze zelfstandig kon zitten. En nu maakt ze ineens veel sprongen. Ze wil nu ook ineens staan en over obstakels klimmen enzo. Onze fysio zei al: het lijkt alsof ze nu even een flinke inhaalslag aan het maken is.

één maand geleden

Hier met bijna 1 jaar ook nog niet kruipen. Hij tijgert enkel achteruit en rondjes. Hij komt tot kruiphouding maar 'bounced' wat van voor naar achter. Mijn dochter was ook laat met kruipen, 14 maand, dus ik maak me niet direct zorgen.

één maand geleden

Mijn dochter is dinsdag 1 geworden en doet nu geregeld al losse stapjes❤️

één maand geleden

Mijn zoontje kruipt ook niet. Hij is nu net 1. Sind sinds een week staat hij graag (in bed, de box, aan de bank) en sindsdien gaat hij ook heel soms even zitten. Maar liefst niet te lang want tijgeren is blijkbaar veel leuker.

één maand geleden

Onze dochter is ook net 1 en kruipt nog niet en kan ook nog niet zelfstandig zitten. Ze rolt wel van rug op haar buik, draait rondjes op haar buik en duwt zichzelf naar achteren. Verder gaat ze al wel in kruiphouding op haar knieën, maar laat zich dan weer 'vallen' op haar buik.

één maand geleden

Reactie op koolwitje1993

Onze dochter is ook net 1 en kruipt nog niet en kan ook nog niet zelfstandi ...
Na een bezoek aan de chiropractor ging ze pas in kruiphouding trouwens! Ze had veel spanning in haar lichaam.

25 dagen geleden

Mijn dochter zit al vanaf 6 maanden. Deed niks meer dan alleen zitten. Met 8 maanden begon zich op te trekken aan meubels. En nu kruipt ze op haar manier als een aapje🤣 en staat ze steeds beter op de benen kan al stukje mee lopen aan 1 hand . 6 november 1 jaar geworden.

25 dagen geleden

Reactie op Anne_deVries89

Mijn zoontje kruipt ook niet. Hij is nu net 1. Sind sinds een week staat hi ...
Hier echt precies hetzelfde nu!