8 Reacties

één maand geleden

Hier ook ja.. en ook de 2e. Ze liep haar eerste losse stapjes vlak voordat ze 11 maanden was. Ze is net 1 en ze kan bijna rennen. Ze loopt ook met zware dingen het hele huis door, klimt overal op etc.. Het gaat veeeel te snel allemaal.

één maand geleden

Bij mij de eerste maar liep idd al voor de 11 maanden.. hij was wel met alles enorm snel. Van mama mag het allemaal iets langzamer gaan 😂🫣

één maand geleden

Hier ook! Precies op zijn eerste verjaardag begon hij met lopen, inmiddels af en toe rennend achter de eerste aan.

één maand geleden

Wauw, jullie kindjes zijn echt snel! Mijn dochter (bijna 13 maand) loopt wel langs de bank oid en met haar loopkar, maar los gaat ze eigenlijk direct over op kruipen (lekker veilig). Bij rennen kan ik me al helemaal niks voorstellen 😅

één maand geleden

Ons zoontje van 23-11 -2023 liep al met 9,5 maand inmiddels nu 1 jaar en 1 dag oud

één maand geleden

Hier ook een renner 😂 heel lang langs de bank, maar sinds een week lopen en rennen, alhoewel met het rennen valt hij nog wel snel om 😂

één maand geleden

Ja hier loopt hij sinds 11 maanden, en hier ook een grotere zus

25 dagen geleden

Hier met 11,5 maand de eerste stapjes los. Nu een maand verder en ze wandelt het hele huis door. Ze is de oudste. Praten daarentegen is ze nog helemaal niet mee bezig