99 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Lis-No

Hier een zoontje van 17-11 en nog geen tandjes. Ik ben er dankbaar voor wan ...
Hihihi dat scheelt een hoop馃ぃ馃ぃ

9 maanden geleden

Reactie op Momtebeanouk

Ik vind het zo moeilijk om goed te kijken in dr mondje.. elke keer als ik m ...
Ik kijk altijd wanneer hij aan het slapen is馃き馃グ alleen zo lukt het

9 maanden geleden

13-11, ze heeft er veel last van op moment, echt heel sneu. Ik zie ze nog niet.. wij hebben een barnsteen armbandje besteld! Hoop dat dit wat doet, want het in slaap brengen duurt uuuuren 馃槄馃サ

9 maanden geleden

Reactie op champig

13-11, ze heeft er veel last van op moment, echt heel sneu. Ik zie ze nog n ...
@champig even gecheckt op google maar dat barnsteen wordt door de NVWA niet aanbevolen aan kindjes onder de 3 jaar omdat ze kunnen splijten in de mond. Dit zet ik hier neer als waarschuwing voor iedereen die denkt dat barnsteen een onschuldig hulpmiddel is

9 maanden geleden

4/11, nog geen tandjes! Ons oudste had pas op 11 maand haar eerste tandjes 馃ぃ

9 maanden geleden

Reactie op Momtebeanouk

Niet kijken maar voelen 馃槄! Als je dan denkt iets te voelen, kun je altijd nog proberen te kijken.

9 maanden geleden

18-11 nog geen tandjes! De oudste begon ook rond 4 maanden met heel erg kwijlen en bijten, maar het 1e tandje liet op zich wachten tot 8 maanden ongeveer. Dus ik wacht rustig af 馃槄

9 maanden geleden

20-11 1 tand, maar die had ze al bij de geboorte! Kwijlt wel enorm veel dus ik denk dat de volgende er ook aan komt

9 maanden geleden

Reactie op Dezemevrouw

@champig even gecheckt op google maar dat barnsteen wordt door de NVWA niet ...
Bedankt voor de waarschuwing! Ik heb hem om haar enkeltje gedaan met sokje erover. Had gelezen dat het bij sommigen werkte aan de voet 馃榿

9 maanden geleden

Reactie op Momtebeanouk

Volgens mij hebben wij een tweeling te pakken, hier precies hetzelfde 馃ぃ

9 maanden geleden

Reactie op champig

Bedankt voor de waarschuwing! Ik heb hem om haar enkeltje gedaan met sokje ...
Graag gedaan! Kijk, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Maar ik zou zelf het risico niet nemen om barnsteen te gebruiken bij zo鈥檔 jonge baby. Dat zeg ik omdat mijn eigen baby nu ook al erg naar de voetjes grijpt en de sokjes probeert op te eten.. waardoor de sokjes vaak ook uitvallen. En als die dan de barnsteen pakt zit het binnen notime in de mond van de baby. Dusja nogmaals wees voorzichtig 鈿狅笍

9 maanden geleden

Ons dochtertje is van 1-11, maar nog geen tandjes. De bijtring vind ze wel echt geweldig, ze word een beetje gefrustreerd en bijt als een mallen op dat ding, dus zal misschien niet lang meer duren.

9 maanden geleden

10.11 nog geen tandjes

9 maanden geleden

10-11-2023 en we zijn er vlot bij! 馃Ψ

9 maanden geleden

Reactie op Dezemevrouw

Graag gedaan! Kijk, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Maar i ...
Ah ja snap het hoor! Komt goed :). Ben wel benieuwd naar meer tips eigenlijk, ze heeft zo鈥檔 last nu.. ik voel het eerste tandje nu echt doorkomen, zoveel huilen en op mijn vinger willen bijten, de bijtring is niet genoeg 馃槄

9 maanden geleden

Reactie op champig

13-11, ze heeft er veel last van op moment, echt heel sneu. Ik zie ze nog n ...
Hiii, werkt de barnsteen armband ? Zo ja waar heb je het gekocht ?

9 maanden geleden

Je kunt ook dentinox gebruiken. Paar druppels op een wattenstaafje en dat over de plek waar de tandjes doorkomen smeren. Dentinox verdoofd de huid.

9 maanden geleden

Ja al een week heeft ze haar eerste tandjes 馃榿

9 maanden geleden

15 november en nog geen tandjes. Wel bij vlagen enorm kwijlen en graag willen kauwen op dingen. Ben benieuwd

9 maanden geleden

Reactie op MamaDomy

Hiii, werkt de barnsteen armband ? Zo ja waar heb je het gekocht ?
Ik heb hem van ziloen, doe het snachts om haar enkeltje . Ik merk helaas geen verschil nog 馃ゲ