99 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op champig
13-11, ze heeft er veel last van op moment, echt heel sneu. Ik zie ze nog n ...
@champig even gecheckt op google maar dat barnsteen wordt door de NVWA niet aanbevolen aan kindjes onder de 3 jaar omdat ze kunnen splijten in de mond. Dit zet ik hier neer als waarschuwing voor iedereen die denkt dat barnsteen een onschuldig hulpmiddel is
9 maanden geleden
4/11, nog geen tandjes! Ons oudste had pas op 11 maand haar eerste tandjes 馃ぃ
9 maanden geleden
Reactie op Momtebeanouk
Ik vind het zo moeilijk om goed te kijken in dr mondje.. elke keer als ik m ...
Niet kijken maar voelen 馃槄! Als je dan denkt iets te voelen, kun je altijd nog proberen te kijken.
9 maanden geleden
18-11 nog geen tandjes! De oudste begon ook rond 4 maanden met heel erg kwijlen en bijten, maar het 1e tandje liet op zich wachten tot 8 maanden ongeveer. Dus ik wacht rustig af 馃槄
9 maanden geleden
Reactie op champig
Bedankt voor de waarschuwing! Ik heb hem om haar enkeltje gedaan met sokje ...
Graag gedaan! Kijk, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Maar ik zou zelf het risico niet nemen om barnsteen te gebruiken bij zo鈥檔 jonge baby. Dat zeg ik omdat mijn eigen baby nu ook al erg naar de voetjes grijpt en de sokjes probeert op te eten.. waardoor de sokjes vaak ook uitvallen. En als die dan de barnsteen pakt zit het binnen notime in de mond van de baby. Dusja nogmaals wees voorzichtig 鈿狅笍
9 maanden geleden
Ons dochtertje is van 1-11, maar nog geen tandjes. De bijtring vind ze wel echt geweldig, ze word een beetje gefrustreerd en bijt als een mallen op dat ding, dus zal misschien niet lang meer duren.
9 maanden geleden
Reactie op Dezemevrouw
Graag gedaan! Kijk, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Maar i ...
Ah ja snap het hoor! Komt goed :). Ben wel benieuwd naar meer tips eigenlijk, ze heeft zo鈥檔 last nu.. ik voel het eerste tandje nu echt doorkomen, zoveel huilen en op mijn vinger willen bijten, de bijtring is niet genoeg 馃槄