99 Reacties

9 maanden geleden

Aaah zo schattig allemaal! Onze kleine is van 1-11 maar nog geen tandjes te zien. Wel dikke bobbels bij de hoektanden, heel bijzonder. Hij kwijlt al vanaf 4 maanden en stopt van alles in zijn mond. Ben benieuwd!

9 maanden geleden

Reactie op wendyb14

20-11 1 tand, maar die had ze al bij de geboorte! Kwijlt wel enorm veel dus ...
Oooh bijzonder en super schattig hahaha

9 maanden geleden

M'n zoontje is 18 weken en heeft sinds een paar weken kleine witte stipjes. Volgens mij heeft ie er al langer last van, hij zat op een gegeven moment zo te kwijlen en af en toe beetje huilen tijdens de fles. Die speen zal wel af en toe niet lekker voelen dan.

9 maanden geleden

Zie toch hier een beginnend puntje onderin. Moet een tandje zijn want ze is op dit moment niet erg gezellig 😂

9 maanden geleden

23/11/23 geboren maar nog geen tandje denk dat het niet lang duurt

8 maanden geleden

Hier ook het leed wat tandjes heet, ze komen door onderin twee vlijmscherpe tandjes. Met alles wat erbij hoort: verhoging, zure poep, veel huilen. Hoop dat ze er snel beide doorheen zijn🥲

8 maanden geleden

Nee hoor hier nog niks (9 november)

8 maanden geleden

Reactie op Mankskie

Hier ook het leed wat tandjes heet, ze komen door onderin twee vlijmscherpe ...
Oh mss bij ons daarom ook de zure kaka… en heel veel al 2dage op rij elke kakka pamper is het een grote opkuis…🙄

8 maanden geleden

Ons kleine mannetje van 23-11 heeft 3 tandjes sinds week of 2

8 maanden geleden

16/11 en 2 tandjes onderin 😀

8 maanden geleden

Hier van 19-11 en geen tandjes. Hoe kan je dat zien? Zie je dan echt een wit beginnetje van een tandje?

8 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Hier van 19-11 en geen tandjes. Hoe kan je dat zien? Zie je dan echt een wi ...
Jazeker het is duidelijk te zien. De tandjes kwamen vlot achter elkaar, zat zo'n week tussen.

8 maanden geleden

Oh waauw!!!😍😍😍

8 maanden geleden

Ja! Sinds 4 dagen een (enorm scherp..!) tandje onderin😄 wat huilerig, op alles bijten, maar verder geen verhoging of uitslag🤞

8 maanden geleden

Zoontje van 1-12 heeft sinds 2 weken ook twee tandjes 😍 zooo schattig!

8 maanden geleden

Nu zijn ze goed zichtbaar, zo schattig 🥰

8 maanden geleden

Mijn dochter is van 28-10 en heeft 2 ondertandjes sinds 2 weken🤭

8 maanden geleden

Mijn dochter van 16-11 nog helemaal niks

8 maanden geleden

als tip:

8 maanden geleden

1/11 en bij ons is het ook begonnen. De eerste is nu bijna door. De laatste dagen vooral veel kwijlen en alles wat binnen handbereik ligt gaat dr mondje in. Vooral drama met slapen, dan heeft ze geen afleiding. Echt zo sneu als ze schreeuwt van de pijn. Ik kreeg van mijn moeder een tip (die ik absoluut niet ga uitproberen, kan mijn moederhart niet aan) om met een scherp ijsklontje een sneetje te maken als hij bijna door is. Ijs zou het verdoven 😲 Blijkbaar ging dat vroeger zo