9 Reacties

3 maanden geleden

Ik gebruik hem al 😊 kleine was een paar keer huilend wakker en voelde koud aan. Nu met de teddy slaapzak van Puckababy heb ik haar niet meer gehoord.

3 maanden geleden

Wij gebruiken ook al de herfst zak inderdaad. Dan wel zonder pyjama eronder. Hadden nog een 1tog slaapzak ter overbrugging, maar die is ook net te fris voor hem nu. Op zijn kamer is het 20-21 graden.

3 maanden geleden

Reactie op Novemberbabyy

Ik gebruik hem al 😊 kleine was een paar keer huilend wakker en voelde koud ...
Omg! Ik ga het gelijk vanavond aan doen bij dr. Echt zielig nu ik weet dat dit het kan zijn. De afgelopen nachten wordt ze rond 01:00 wakker wat ze normaal nooit doet. Zal het wel koud hebben gehad arm meisje 😫😫.

3 maanden geleden

Hier ook al! Vond het op zijn kamertje ook koud terwijl de babyfoon 20/21 graden aangeeft. Werd een nacht erg vaak wakker. Nacht daarna dikke slaapzak aangedaan en hij sliep weer door🥲

3 maanden geleden

Hier ook al 2 werken of zo de herfst slaapzak.

2 maanden geleden

Reactie op letsdothis

Omg! Ik ga het gelijk vanavond aan doen bij dr. Echt zielig nu ik weet dat ...
Slaapt ze weer door? 😊😊

2 maanden geleden

Bij de zeeman heb je een tussen slaapzak met een tog van 1.5. Een winterslaapzak is voor mijn baby denk ik te warm (tog 2.0). Hij heeft dan een boxpakje lange mauwen + slaapzak aan (geen romper).

2 maanden geleden

Reactie op Fem.

Wij gebruiken ook al de herfst zak inderdaad. Dan wel zonder pyjama eronder ...
Wij hebben het nu zo inderdaad. De herfst Slaapzak maar geen trui, wel een romper met lange mouwen en dun broekje + sokken. Ze slaap sindsdien ook rustiger.

2 maanden geleden

Ik heb m gebruikt en ze slaapt ‘s nachts echt veel beter! Niet meer wakker rond 01:00 en ze slaapt ook ‘s ochtends door, heerlijk warm!