11 Reacties
2 maanden geleden
Oei bij ons zeiden ze volle melk? Ale niet dat ik daar altijd zo naar luister hoor.
2 maanden geleden
Reactie op Celinevermeulen
Oei bij ons zeiden ze volle melk? Ale niet dat ik daar altijd zo naar luist ...
Het heeft misschien met het gewicht of de behoefte van het kindje te maken?
Bij ons zeiden ze dat opvolgmelk zonde van het geld is, maar dat het verder geen kwaad kan. Dus als jij opvolgmelk wilt geven, dan is dat helemaal prima. Wij blijven voorlopig gewoon nog flessen opvolgmelk geven.
2 maanden geleden
Reactie op Spirit
Het heeft misschien met het gewicht of de behoefte van het kindje te maken? ...
Neenee geen opvolgmelk, bedoel als koemelk volle melk ipv magere..maar ik geef gewoon halfvolle, de melk die we gewoon kopen
2 maanden geleden
Reactie op Celinevermeulen
Neenee geen opvolgmelk, bedoel als koemelk volle melk ipv magere..maar ik g ...
Ja weet ik haha, daar was mijn eerste zin een reactie op. Magere melk bevat weinig vet en volle veel. Het kan ook afhankelijk van de groeicurve van het kindje zijn wat ze adviseren (denk ik, verder ook geen idee hoor 🤓).
2 maanden geleden
Oh wat gek. In de curve zit ze gewoon goed, net iets onder de lijn zelfs haha dus het is niet dat ze geen vet mag ofzo 🤪. Ik hou het denk ik voorlopig ook nog bij de opvolg melk.
2 maanden geleden
Hi!
Mijn zoontje reageert helaas op gewone koemelk, maar wij gaan over op alpro groeimelk!
Als je kunstvoeding blijft geven zou ik nummer 2 blijven geven. Nummer 3 en hoger is helaas enkel marketing en is enkel meer suiker aan toegevoegd. Niet echt nuttig dus. Maar kunstvoeding blijven geven kan echt geen kwaad hoor! Lekker gebruik maken van je babybrezza
2 maanden geleden
Reactie op Krstn
Wij blijven bij nummer 2! Kijk maar eens de aflevering van de keuringsdiens ...
Dit inderdaad, ik zou dan alsnog bij 2 blijven en niet overstappen. Nergens voor nodig en vooral marketing.
2 maanden geleden
Reactie op letsdothis
Ik zal dan bij 2 blijven indd
Goede keus! En als je op den duur wel gewone melk gaat geven kan het zowel koud als warm. Koud is wel heel fijn bij tandjespijn!