11 Reacties

7 maanden geleden

hoi, ik volg mee. Ben ook al heel ochtend bezig. mijn dochtertje kan ook sinds gisteren niet poepen 🙂

7 maanden geleden

Wij hebben een tijd terug voor ditzelfde het advies van lactulose gehad. Als ik nu merk dat haar ontlasting moeizaam gaat doordat het dik is geef ik haar 2 ml en dan vaak poept ze dezelfde dag nog. Vooral nu met alle nieuwe voeding heeft ze dat soms. Geef het haar ook alleen als ik merk dat ze echt moeite heeft en ik al een paar dagen geen poepluiers heb gezien.

7 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Wij hebben een tijd terug voor ditzelfde het advies van lactulose gehad. Al ...
Advies kwam van de huisarts hoor😂

7 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Wij hebben een tijd terug voor ditzelfde het advies van lactulose gehad. Al ...
Hier precies hetzelfde!

7 maanden geleden

Aangezien de HA vandaag nog gesloten is kan je proberen om pruimen mousse van ella's kitchen te geven. Dat helpt bij sommige kindjes. Warm badje wilt soms ook helpen doordat ze dan iets meer ontspannen. Wel de kans dat ze het dan in het badje doen.... Eventueel kiwi helpt soms ook. Hier hielp op een geven moment niks dus toen de HA gebeld en ook lactulose gekregen. Maar miss helpt het bij jou kindje en hoef je niet tot morgen te wachten. Hier nu met de HA de afspraak na 3 dagen geen ontlasting op dag 4 lactulose. En vaak gaat hij dan binnen een paar uur.

7 maanden geleden

Pruimen werken laxerend, werken hier als een tierelier 🙏🏻

7 maanden geleden

Wij geven 3x per week een potje pruimen (bio ah). Sindsdien nooit meer problemen met de contrasting.

7 maanden geleden

Reactie op Simone0408

Wij geven 3x per week een potje pruimen (bio ah). Sindsdien nooit meer prob ...
Ontlasting 🥲🥲

7 maanden geleden

Mijn schoonmoeder gaf me gisteravond een tip om 10cc extra water in de flesvoeding te doen! Nou ik had zojuist een super volle luier gehad dus vooral heb het proberen waard

7 maanden geleden

Hier hetzelfde, al enkele dagen hard huilen omdat ze pijn heeft bij het poepen. Ik steek dan een supo zodat het wat sneller gaat en soms met de thermometer help ik het er wat uithalen want is heel hard en groot ocharme 🙈 nu heb ik op advies van de huisarts forlax junior gekocht en geprobeerd nu de derde dag en het is wel wat zachter geworden merk ik .. en ze vind het ook nog lekker om in te nemen dus 👌🏻👌🏻

7 maanden geleden

10cc extra water bij de flesjes helpt altijd en wat olijfolie bij de avondhapjes.