7 Reacties
6 maanden geleden
Ik vergeet te zeggen dat ik wel fantastische partner heb maar die werkt gewoon 5 dagen buiten de deur. Ik werk nu nog 25,5 uur maar volgende maand weer 32. Ik heb alle tips van de slaapcoach van onze peuter al toegepast maar niks helpt😢 hij is gewoon standaard tussen 22:00 en 23;00 wakker, tussen 1:00 en 2:00 en dan om 5 uur start de dag.
6 maanden geleden
Wow heel heftig! Ik zou zelf minder gaan werken mogelijk zelfs op oproepbasis of is dit financieel echt niet mogelijk? Ik ben daarin heel makkelijk. Thuis is het allerbelangrijkste, werk is maar een bijzaak. Ik zou toch met je eigen werkgever overleggen. Bijna overal zijn te korten in personeel. Ik denk dat hun ook hebben dat je liever nu je werk op een lager pitje zet, dan dat je straks langdurig uitvalt omdat je te lang de ballen hebt geprobeerd om hoog te houden. En opa en oma vinden het vast niet erg om 1x een nachtje op te passen als je verteld dat het je nu zo opbreekt. Wie weet geeft een nacht doorslapen je weer een beetje vernieuwde energie en moed! Ik heb respect voor jou mama 💪
6 maanden geleden
Wees echt niet bang om om hulp te vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Misschien vinden opa en oma het helemaal niet erg en juist hartstikke leuk als hun kleinkind komt logeren. Je kunt wel alles zelf willen oplossen, maar dit gaat je echt opbreken en dan ben je nog verder van huis.
6 maanden geleden
Agh wat heftig dat je bij je eerste in een depressie bent beland door het slechte slapen. Ik begrijp heel goed dat je hier een trauma aan hebt overgehouden. Je bent geen aansteller en vraag zeker om hulp, hoe moeilijk dit ook is. Het is gewoon heel heel erg zwaar als je kleintje niet slaapt.
6 maanden geleden
Reactie op Babydekker#2
Ik vergeet te zeggen dat ik wel fantastische partner heb maar die werkt gew ...
Niet fijn om te lezen dat je je zo voelt. Onze eerste was de eerste 2,5 jaar ook een hele slechte slaper. Hebben destijds ook een slaapcoach gehad. Onze meid van bijna 8 maanden is ook een slechte slaper. Ik probeerde alles wat onze slaapcoach toen had gezegd maar hielp niet. Ben nu net begonnen met een traject van twee weken bij een andere slaapcoach en echt wat een verademing nu al. Het gaat echt al zoveel beter als onze eerste maanden. Misschien helpt een andere slaapcoach ook bij jullie? Sterkte 🍀🍀