19 Reacties
2 maanden geleden
Vorige week 40 graden koorts incl. Koortsstuip. twee dagen daarop 34.5 en dikke slaapzak. Schijnt na koorts ontregeld te kunnen zijn. En hier standaard in nacht 35,5
2 maanden geleden
Reactie op gevuldekoekoeksklok
Vorige week 40 graden koorts incl. Koortsstuip. twee dagen daarop 34.5 en d ...
Bedankt voor je reactie. Hier is dus geen koorts aan vooraf gegaan dus daarom mijn vraagtekens. Als ik het goed begrijp is je kindje altijd zo koud in de nacht, zonder oorzaak?
2 maanden geleden
Onze zoon heeft snel ondertempratuur alleen s' nachts. Hij draagt nu een romper met lange mouwen dikke pyama, sokken en een tog 3 slaapzak zonder mouwen. Overdag heeft hij het juist snel warm. Wij maken ons er geen zorgen om. Dit heeft hij altijd gehad sinds de geboorte.
2 maanden geleden
Reactie op Tineke29
Bedankt voor je geruststellende reactie! Als er morgen nou niks uit komt da ...
Warmer aankleden hielp hij ons wel om de temp omhoog te krijgen. Wij merkte ook dat hij het koud had 's nachts, hij werd vaak wakker, lag met z'n kont omhoog en dan met zijn armen onder zijn lijf en in een hoekje. Nu doet hij dit niet meer, slaapt ook rustiger. Succes! Hopelijk helpt het warmer aankleden bij jullie ook!
2 maanden geleden
Warmer aankleden hielp hij ons wel om de temp omhoog te krijgen. Wij merkte ...
Och de schat... Het is steeds op haar kamer 23 graden, ze ligt onder een teddy Koeka deken met een 1.5 tog slaapzak aan. Ik ben zo bang dat als ik haar nog warmer aankleed dat ze het veel te warm krijgt... Maar misschien heeft ze het wel gewoon nodig 🤷♀️
2 maanden geleden
Altijd al wat koud inderdaad. Tussen 35,5 en 36 is hier na een nacht normale temperatuur.
2 maanden geleden
Reactie op Tineke29
Och de schat... Het is steeds op haar kamer 23 graden, ze ligt onder een te ...
Ja lastig he bij de kleintjes, altijd even zoeken. Is er nog wat uitgekomen bij de huisarts?
2 maanden geleden
Misschien zou je nog naar verschillende laagjes wol kunnen kijken? Dit reguleert de temperatuur beter en is de kans op te warm krijgen ook kleiner :).
Ik ben ook snel bang dat ik mijn zoontje te warm kleed in de nacht en ik vind wolletjes daarom erg fijn
2 maanden geleden
Vandaag gehoord dat er toch iets verkeerd in de urine zat dus we moeten morgen nieuwe inleveren. Vanmiddag ook ineens overdag 35.5 en erg van slag. Dit terwijl ze gewoon in de woonkamer was van 21 graden met een lekkere dikke trui aan... Ik denk dat ik morgen ook om een bloedonderzoek ga vragen.
één maand geleden
Reactie op Tineke29
Redelijk! Nog steeds wisselend qua temperatuur en veel ongelukkig... Maar u ...
Ah vervelend zeg! Gelukkig urine goed.
Wij hebben nu voor snachts merinowollen pakjes gekocht. Hij is nu goed op temperatuur. Misschien is dat ook wel iets voor jullie dochter.
één maand geleden
https://www.dilling.nl/product/boxpakje-van-merinowol-voor-babys-fg-5231-0132-655
Wel aan de prijs, maar voor ons het zeker wel waard.
één maand geleden
https://superlovemerino.com/collections/toddler-sleeping-bags-with-feet
Wol is echt fantastisch inderdaad! Het krimpt ietsjes als het koud is (en houdt dan extra warm) en zet uit bij hitte, zodat het goed ademt en verkoelt - kan het enorm aanraden! Onze dochter draagt bijna het hele jaar door verschillende soorten wol, en we hebben nu ook deze slaapzakken aangeschaft, wel duur, maar te gebruiken van 1,5 tot 5 jaar, dus het enorm waard! Wollen romper eronder met lange mouwen en klaar 🥰