Hoi allemaal,
Alvast bedankt voor het lezen.
Om even een beeld te schetsen van waar ik het over heb: toen mijn dochter Julia precies 3 maanden was werd ze wakker met 40 graden koorts. We moesten meteen naar de huisarts en omdat zij de oorzaak niet kon vinden moesten we door naar het ziekenhuis. Uiteindelijk kwam daar toen een nierbekkenontsteking uit en dat heeft een opname net voorkomen. We mochten naar huis met antibiotica en vanaf dat moment altijd extra controle bij bepaalde klachten.
Julia is nu bijna 11 maanden en sinds een dikke week merk ik in de nacht dat ze een flinke ondertemperatuur heeft: gemiddeld 35.5.
Ze heeft verder al een poos geen koorts gehad. Ze is is wel verkouden en al een tijdje ongelukkig en chagrijnig. Dit kan echter ook door doorkomen tandjes of sprongetjes komen.
Omdat ik het toch wel een dingetje vond heb ik vanmorgen de huisarts even een berichtje gestuurd met als resultaat dat we morgen meteen urine in moeten leveren en einde van de ochtend op afspraak.
Ik vind het weer ontzettend spannend en ik hoop niet dat er weer iets geks achterweg komt.
Zijn er mensen waarbij de kinderen ook wel in de nacht zo'n lage ondertemperatuur hadden? En wat kwam daar uit?
Nog belangrijk: haar kamer is goed op temperatuur en ze is goed aangekleed dus dat kan het niet zijn.