14 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op zoevdl98
Ik heb precies hetzelfde, ook heel onregelmatig de eerste keren ook dan een ...
Ga ermee naar je verloskundige of wie je anticonceptie heeft geplaatst. Zij moeten je wel helpen, zo vervelend!
6 maanden geleden
Reactie op roni12
Ik heb ook een Implanon, maar helemaal niet meer ongesteld na een paar weke ...
Zo zou het moeten gaan. Had ik voor de zwangerschap ook. Bij mij komt het en gaat het wanneer het wil helaas
6 maanden geleden
Reactie op IreenK
Wanneer heb jij hem laten plaatsen? Ik heb hem 5 mnd geleden laten plaatsen ...
Afgelopen februari. En dan zeggen ze 3 maanden zn tijd geven. Maar het is nu al bijna 5 maanden zo.
6 maanden geleden
Reactie op DeniseBoazJonah
Afgelopen februari. En dan zeggen ze 3 maanden zn tijd geven. Maar het is n ...
Ja ik was de eerste paar maanden blij verrast, implanon is voor mij “nieuw” want heb altijd de pil geslikt. Maar na de laatste menstruatie ben ik enorm gaan twijfelen. Als dit zo blijft ga ik hem laten verwijderen 😅 2 weken ongesteld per maand zie ik echt niet zitten 😱
6 maanden geleden
Reactie op IreenK
Ja ik was de eerste paar maanden blij verrast, implanon is voor mij “nieuw” ...
Misschien dat ze je dan ook eerst de pil geven. Ze zeggen dat het zich dan vaak "reset" en daarna alles goed is.
6 maanden geleden
Reactie op IreenK
Ook als het de eerste maanden anders geweest is?
Zou het zeker eens navragen..
6 maanden geleden
Eind november bevallen. Ik gebruik geen anticonceptie en mijn cyclus is ook onregelmatig. Het hoort bij ontzwangeren schijnt. Als je bv geeft kan het tot 6 maanden rommelig zijn na het stoppen met bv. Dus ik geef mijn lichaam gewoon de tijd en loop tot die tijd altijd met tampons, maandverband etc heb het zelfs in de babytas
6 maanden geleden
Heb je ook erge klachten van vermoeidheid gehad? Eventueel hartkloppingen enzovoort. Ik had namelijk een schildklierontsteking waardoor het kwam. Maar misschien heb je verder geen andere klachten
6 maanden geleden
Reactie op mirthevankalkeren1
Heb je ook erge klachten van vermoeidheid gehad? Eventueel hartkloppingen e ...
Wel vermoeid maar ijzer tekort, heb ijzertabletten gekregen. Bij bloedprikken was verder alles goed, schildklier ook.