Krijgt jullie kindje naast de fles nog iets anders als ontbijt? Ons zoontje krijgt rond 6:30/7:00 een fles en dan om 10:00 fruithap. Maar ik heb het idee dat hij rond 8/9 alweer honger heeft. Geven jullie jullie kindje dan iets anders? Als ik hem dan al fruit zou geven, wat zou je dan rond 10 uur geven? Hij slaapt van 9 tot 10:.
Hier krijgt hij rond 6:30/7:00 bv en rond 8u krijgt hij een cracker of broodje of soms als ik er zin in heb maak ik pannenkoekjes 🙂 fruit krijgt hij na zijn slaapje.
Hier krijgt ze als ze wakker is 150+5 en een boterham. Rond 9 uur fruithapje en dan naar bed.
Daarna tussen 11:30-12:00 lunch.
Voordat ik een boterham gaf merkte ik ook dat ze rond die tijd weer honger had. Op aanraden van het CB haar ontbijtje dus uitgebreid.
Wij hebben dit ook! Rond 6.30/7u een flesje. Rond 8u een broodje. Als het kan rond 9.45 een fruithapje. Ik heb het idee dat het fruithapje ook weinig vult trouwens dus het kan er altijd wel bij. Soms een heel potje en anders een halve. Slapen van 10-11 (wakkertijd 3 uren). Dit werkt bij ons het best.