24 Reacties

4 maanden geleden

Crackertje!

4 maanden geleden

Hier krijgt hij rond 6:30/7:00 bv en rond 8u krijgt hij een cracker of broodje of soms als ik er zin in heb maak ik pannenkoekjes 🙂 fruit krijgt hij na zijn slaapje.

4 maanden geleden

Volg hier dezelfde vraag

4 maanden geleden

Babypances

4 maanden geleden

Havermout met moedermelk

4 maanden geleden

Cracker met wat natuuryoghurt en geplet fruit

4 maanden geleden

Cracker met geplette bosbes

4 maanden geleden

Oh of yoghurt met fruit en/ of gemalen havermout erdoor vind hij ook lekker! Ik wissel lekker af 🙂

4 maanden geleden

Reactie op NeileveM

Oh of yoghurt met fruit en/ of gemalen havermout erdoor vind hij ook lekker ...
Dat is hier ook een topper👌🏼

4 maanden geleden

We geven onze dochter pap als ontbijt.

4 maanden geleden

Halve boterham met margarine of beetje pindakaas + borstvoeding idd, merkte ook dat hij daardoor langer wakker kon blijven (hoe raar ook)

4 maanden geleden

Boterham verslindt ze

4 maanden geleden

Wij doen Brinta gemixt met poedermelk

4 maanden geleden

Een boterham, pannekoekje, fruit met yoghurt, havermout. Wissel t af 😁

4 maanden geleden

Reactie op Chamss

Babypances
Hoe maak je deze? Ik heb al een bananenpannekoekjes gemaakt maar geen succes hier 😅

4 maanden geleden

Reactie op NikiVi

Hoe maak je deze? Ik heb al een bananenpannekoekjes gemaakt maar geen succ ...
Alsjeblieft 🤍

4 maanden geleden

Hier krijgt ze als ze wakker is 150+5 en een boterham. Rond 9 uur fruithapje en dan naar bed. Daarna tussen 11:30-12:00 lunch. Voordat ik een boterham gaf merkte ik ook dat ze rond die tijd weer honger had. Op aanraden van het CB haar ontbijtje dus uitgebreid.

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook! Rond 6.30/7u een flesje. Rond 8u een broodje. Als het kan rond 9.45 een fruithapje. Ik heb het idee dat het fruithapje ook weinig vult trouwens dus het kan er altijd wel bij. Soms een heel potje en anders een halve. Slapen van 10-11 (wakkertijd 3 uren). Dit werkt bij ons het best.

4 maanden geleden

Hier krijgt ze ‘s ochtends een broodje met een flesje melk. Broodje gaat bijna altijd helemaal op

4 maanden geleden

Boterham met boter en confituur, pannenkoekjes, sandwich ..