15 Reacties

7 maanden geleden

Herkenbaar. Geen tips. Ik volg! Ik hoop dat vandaag of morgen hij ineens snapt hoe hij zijn armpje moet houden om goed terug te draaien.

7 maanden geleden

Hier ook! Ons zoontje is ook bijna 6 maanden en heeft het rollen naar z’n buik helemaal uitgevonden. Terug lukt inderdaad nog niet echt. Hij wilde nu ook alleen nog maar op z’n zij slapen en dat ging prima. Sinds 2 dagen heeft hij dus besloten dat hij meteen op z’n buik wilt als ik hem in z’n bed leg. Ik draai hem meteen weer terug maar daar is hij het mee eens. Uiteindelijk ben ik heel lang bezig om hem weer op z’n zij in slaap te krijgen. Vannacht werden we wakker van z’n gehuil (gelukkig maar) omdat hij op z’n buik lang en niet terug kon. We hebben voor de zekerheid maar de aerosleep topper besteld. Toch een fijne idee. Hier dus helemaal geen oplossing maar wel herkenning.

7 maanden geleden

Mijn dochtertje is bijna 6 maanden en heeft dit ook een paar weken gehad en ineens kon ze weer terug draaien en was het probleem opgelost en nu is het geen gedoe meer dus het komt echt goed! Nog even volhouden en dan kunnen ze weer terug draaien 😁

7 maanden geleden

Bij ons ook! Ik volg voor tips

7 maanden geleden

Ons zoontje draait ook op de buik tijdens het spelen en komt dan niet meer terug. Hij slaapt bij ons onder een fedde en kees lakentje. Hieronder lukt het draaien gelukkig nog niet.

7 maanden geleden

Fedde & Kees lakentje! Die van mij deed dit ook, lukt echt niet met dit lakentje!

7 maanden geleden

Ook wij hebben het fedde en kees (nunki) lakentje. Hier onder kan ze echt niet draaien.

7 maanden geleden

Inmiddels een fedde en kees lakentje gekocht en een paar keer geprobeerd.. het voorkomt inderdaad het omdraaien maar helaas heeft ze een manier gevonden om zich omhoog te bewegen en eronderuit te komen :s

7 maanden geleden

Reactie op Rowan0409

Hier ook! Ons zoontje is ook bijna 6 maanden en heeft het rollen naar z’n b ...
Precies hetzelfde hier. Draait al heel lang overdag met spelen op haar buik. Nu doet ze het in bed, ellende!

7 maanden geleden

Reactie op Stephanie MAE

Inmiddels een fedde en kees lakentje gekocht en een paar keer geprobeerd.. ...
Hahaha wat zijn die babies toch ook super irritant soms 🤣🙈 Hier ook rollen naar buik, maar niet naar de rug. Tot grote frustratie van mevrouw zelf (rol dan gewoon terug, denk ik dan..). In bed rolt ze tot nu toe alleen naar haar zij, maar ik ga dit even heeeeel snel afkloppen, en me alvast oriënteren op Fedde en Kees lakentjes 🤪

7 maanden geleden

Reactie op Spirit

Hahaha wat zijn die babies toch ook super irritant soms 🤣🙈 Hier ook roll ...
Hihi ja soms wel he haha

7 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook, hij kan ook nog niet terug rollen naar de rug. Ik heb een slaapwikkel voor hem gekocht van snoozzz. Hij kan hierin wel op zijn zij liggen maar niet verder naar de buik. Werkt perfect voor hem

7 maanden geleden

Een slaapzak helpt, maar je hebt ook slaapzakken die om matras nog gedeeltelijk kunt doen dan rollen ze niet om kreeg deze tip van me moeder deed dat bij ons ook

7 maanden geleden

Reactie op cccctje

Een slaapzak helpt, maar je hebt ook slaapzakken die om matras nog gedeelte ...
Ja een slaapzak heb ik en zo'n lakentje is precies wat ik gekocht heb maar daar weet ze zich dus uit te wurmen haha

7 maanden geleden

Reactie op Roselie19

Mijn zoontje doet dit ook, hij kan ook nog niet terug rollen naar de rug. I ...
Die kende ik nog niet! Dankjewel voor de tip, ga ik proberen!