12 Reacties
5 maanden geleden
Ik had vanwege het gebrek aan airco in de auto al niet voor gekozen om met de auto op vakantie te gaan… denk dat je het voor jezelf vooral zal moeten uitzitten en niet te veel aan de hitte denken. Genoeg water drinken, ramen open, handdoek op de (kinder)stoel als je uit de auto gaat om te voorkomen dat die bloedheet wordt in de zon.
5 maanden geleden
Ik heb geen ervaring ermee dus weet niet of dit in de praktijk nou echt lekker werkt maar kwam wel als eerste in me op. Een coolbox met ijs voor in de auto voor van die koelbijtringen en koelcompressen (moet je volgens mij wel altijd in handdoekje oid wikkelen of iets wat je wellicht met rits kan sluiten zodat de kleine ook kan vasthouden?). Er zijn volgens mij leuke kindervarianten ook. Bijsluiter wel even goed lezen want normaal gebruik je dit natuurlijk voor dingen als pijnverlichting maar wellicht zo ook te gebruiken een keer. En een kleine waaier op batterijen vastmaken aan stoelsteun zodat wellicht beetje wind is. Zonneschermen in auto. Thats what i got 😉 succes!
5 maanden geleden
In mei naar Spanje geweest met zoontje van toen vijf maanden veel 28 tot 33 graden gehad. Vooral lekker rijden met raam open, kleertjes uit en alleen korte mouwen romper. We hadden ook van die ventilators mee die je in de hand kan houden. Deden we soms bij ‘m bij stil staan etc. Hij leek er geen last van te hebben gelukkig :)
5 maanden geleden
In de avond vertrekken zodat je in de nacht de grootste afstand rijdt? Zo deden mijn ouders dat altijd naar Frankrijk